• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Pigletten

Jag är med på vilket som.. Har inte varit på något av dem faktiskt.. =)

• MFJG

Ja plats för barnvagnen är inte det viktigaste. ;) Det är att jag kan sysselsätta Wincent. Han sitter inte gärna still. Men det löser sig. Jag får kanske inte sitta så mycket bara, det får jag aldrig. haha!

• Pigletten

MFJG: Var skulle du rekommendera? Jag kan hjälpa dig med Wincent om du vill.. Jag har vanan inne från mitt jobb.. =)

• MFJG
    Pigletten skrev 2010-08-19 08:09:52 följande:
    MFJG: Var skulle du rekommendera? Jag kan hjälpa dig med Wincent om du vill.. Jag har vanan inne från mitt jobb.. =)
    Tack =) Det går bra med Konsthallen. ;) Finns inte så mycket barnvänliga fik i stan. Vilken tid ska vi säga?
  • karin010

Jag kan också när som. -- I dag har jag varit på första mätningen av livmodern hos barnmorskan. Det va spännande. Vi fick även lyssna på hjärtljuden och det lät bra. Härligt! Kombinerat med alla andra ljud vi kunde höra från magen så lät det som en galopperande häst, haha.

• Pigletten

MFJG: kanske lite upp till dig om du har Wincent med dig på fikan.. Beroende på hans sovtider.. innan, efter eller under tiden han sover? om han sover då vill säga..  =)

• MFJG

Pigletten - Haha ja just det, om han sover ;) Normalt sätt brukar han sova efter lunch. Alltså somna vid 12 - 12.30..Så vi kan ses innan och äta lunch tillsammans? Då sitter han still. Sen kanske vi kan ta en promenad (om det är fint väder) och så kan han somna i vagnen ;)..Låter det okej? Jag kan ju inte promenera varken snabbt eller långt, men en liten promenix skadar ju inte..

• Pigletten

Låter helt ok för mig.. =) 

Svar på tråden Malmö BF 2010