Kan inget om madrasser, hehe. Ska också kolla in sidan som Pigletten tipsade om.
Är i sthlm nu och har kollat på barnvagnen Kronan, duovagn. Den kändes väldigt bra så jag tror vi kommer att köra på en sån. En röd
.
Måste ta upp en annan grej med er. Känner ni att er relation till era vänner har förändrats sen ni blev gravida? Jag känner så med en kompis. Hon är (ofrivilligt) singel och är ute och partajar en hel del. Och nu får jag uppfattningen av att hon inte vill umgås lika mycket som innan. Hon var också den enda som började gråta när jag berättade att jag är gravid... Alla har rätt att reagera som det gör och det är ju de första känslorna som kommer helt spontant så även om jag blev lite överraskad över hennes reaktion så förstod jag henne ändå. Hon sa att hon givetvis var glad för oss men hon kände att det var slutet på en era. Och det är det ju på ett sätt men det betyder ju inte att man inte kan fortsätta att umgås som vanligt. Känner inte så med någon annan men det är tråkigt att det har blivit så med en av tjejerna. Hur känner ni?