• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Malmölita

Grattis till er som äntligen fått era små söta!!!

• MFJG

är på familjebb..väntar på läkarundersökning av Antonio sen vill jag hem..ammar och har grymma eftervärkar..lyckligast!

• JoJo10

Kanske fortfarande lite tidigt att fråga men jag ställer den ändå... är det nån av er som har funderat på dagis och vilket som är bäst i Malmö?? Jag har hört att man ska ställa sig i kö så snart babyn är ute men jag har ingen koll på vilka dagis som är bra här i malmö. Är det nån som har några bra tips?

• Pigletten

Grattis Nyårsbebis10 till din lilla flicka! 

• nyårsbebis10

Tack för grattis! Hon kom 15/12 Glad. Ingen tvekan över vad som var på gång alltså. Vi mår bra, är glada, omtumlade och fokus är amning, amning, amning. Inte helt enkelt det här men vi lär oss. 

• nyårsbebis10

skulle skriva att det började med att det var vattnet som gick men det föll visst bort....

• MFJG
    nyårsbebis10 skrev 2010-12-19 22:11:38 följande:
    Tack för grattis! Hon kom 15/12 Glad. Ingen tvekan över vad som var på gång alltså. Vi mår bra, är glada, omtumlade och fokus är amning, amning, amning. Inte helt enkelt det här men vi lär oss. 

Grattis!! :)
  • väntarförstabarnet

Nervös nu....
    Var och tog blodprover igår eftersom jag har fått sådan otrolig klåda. Barnmorskan ringde idag och sa att mina värden var för höga (man kollar både levervärden och gallsyror) och att jag har fått en tid för koll hos prenatal idag kl 15. De kommer då ta ctg på barnet och göra en bedömning om jag ska få medicin eller om jag ska sättas igång. (är i v 38+6 idag). Börjar ställa in mig på igångsättning, även om jag hade föredragit att förlossningen skulle komma igång av sig själv. Det viktigaste är dock att man gör det som är bäst för barnet.

Kanske har vi fått vårt lilla knyte innan julafton! Så spännande!

Svar på tråden Malmö BF 2010