• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • JoJo10

Jag är inte så bra på att lägga upp bilder här... Den är mörkbrun med konturen av möss i olika färger som mönster, tål 60 grader i maskin.

• Malmölita

jojo10- Jag är i behov av en amningskudde! Så om inte MFJG ska ha den så köper jag gärna den. Karin010- lyxigt det låter me dina planer för ledigheten!

• eekramaren

Idag på vattengympan berättade barnmorskan(kommer inte ihåg namnet) att hon på morgonen hade förlöst 2 st fd gympadeltagare. Hon sa att det är extra roligt för då kan hon ta till övningar vi gjort på gympan som har med andning o avslappning att göra.
    Malmölita du råkade inte få din vattengympa-barnmorska nu när du födde?

Ska bli roligt att träffas på söndag. Glad
    Är det bara jag som är "ny" i gänget?

• MFJG
    Malmölita skrev 2010-11-16 09:41:53 följande:
    jojo10- Jag är i behov av en amningskudde! Så om inte MFJG ska ha den så köper jag gärna den. Karin010- lyxigt det låter me dina planer för ledigheten!
    Malmölita. Ta du kudden ;) Jag syr en egen..Hoppas allt är bra med er??
    eekramaren skrev 2010-11-17 00:23:19 följande:
    Idag på vattengympan berättade barnmorskan(kommer inte ihåg namnet) att hon på morgonen hade förlöst 2 st fd gympadeltagare. Hon sa att det är extra roligt för då kan hon ta till övningar vi gjort på gympan som har med andning o avslappning att göra.
    Malmölita du råkade inte få din vattengympa-barnmorska nu när du födde?

Ska bli roligt att träffas på söndag. Glad
    Är det bara jag som är "ny" i gänget?
    Jag är gammal i gänget men har inte träffat dem andra än..Jag hoppas jag kan komma på söndag..

• Malmölita

Eekramaren - Jag födde i lund... Jag hade lotte på vattengympan å hade gärna haft henne som barnmorska! Jag hade med mig avslappningsskivan som vi fick där och lyssnade på den precis när jag kom in t sjukhuset för att komma in i rätt avslappnat tillstånd. MFJG - Schysst att jag kan ta kudden! Ska se vad Jojo10 säger.

• JoJo10

Malmölita, självklart kan du ta kudden! Vill du ta den på fikat på söndag eller vill du ha den innan?

• Malmölita

Åh, va bra jojo10! Jag kommer förbi fikan på söndag och tar me mig pengar! Får dock se hur länge jag kan stanna å när jag kan komma. Han ammar varannan timme så d får bli mellan där. Han bestämmer d mesta, haha. Ska bli kul att träffa er en stund på sön!

• karin010

Malmölita: vad kul! Ska bli spännande att få träffa gängets första bebis. =)

• Malmölita

Haha, söta ni e Kollegan å Karin010. Han kommer tyvärr inte med denna gången. Han är för liten och får inte vara bland folk pga infektionsrisk, speciellt i förkylningstider.

Svar på tråden Malmö BF 2010