strasbourg skrev 2010-11-21 11:30:45 följande:
Hej, tack! Vad kul med samma datum. Det är dock första barnet, blir nervös över att gå över för mycket, känns som att skjuta upp sin egen avrättning. Nu vill jag få det gjort, blir sakteliga redo att möta förlossningen och visa vad jag går för även om jag inte kommer att vara en tuffing precis. Det blir nog en hel del lip i början när vi åker in då jag inte gillar sjukhusmiljöer och vita rockar. Jag har nog tyvärr fokuserat så mycket på förlossningen och inte det som kommer sen att jag undrar om jag fattar att jag faktiskt blir mamma snart....
Vi har inte tagit reda på kön, har ni? Vi är 32 år gamla, som sagt första barnet och första barnbarnet så det är helt hysteriskt här

. Hur gammal är du/ni ?
Första barnet för mig också. Väldigt spännande! Och nu börjar det verkligen närma sig. Känns overkligt! Det är första barnbarnet på både min och min sambos sida så alla går som på nålar.

Jag är 30 år. Vi har inte heller tagit reda på kön. Spänning in i det sista. =) Hur känns det att ha "slutat" jobba? Jag hade semester att plocka ut så gör det nu och sen påbörjas föräldraledigheten. Känns ljuvligt att gå hemma och pyssla samt hinna med teater, bio, middagar, kompishäng etc innan det är dags. Synd att du missade fikan i dag men hoppas att du kan hänga på nästa gång.