• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • JoJo10

Tack för fikat tjejer! Alltid lika kul att ses :)
    Malmölita: vad kul att du gillar kudden! Ser fram emot att använda min oxå snart. Det känns verkligen som att det närmar sig nu.

• Eden85

Hej!
    Jag är ny här på familjeliv och ramlade in på den här tråden som jag tyckte passade mig alldeles utmärkt :)
    Jag väntar mitt första barn med beräknad förlossning den 4:e december. Jag bor i Malmö med min sambo sedan två år tillbaka och jag skulle tycka att det var kul att få kontakt med er blivande mammor häromkring.
    Kram

• Malmölita

Hej Eden85! Välkommen hit. 4 dec, ja då närmar det sig

• Eden85

Tack så mycket :) Ja, nu börjar det bli lite nervöst ..
    Har du fött i Malmö?

• MFJG

Hej Eden85 och välkommen hit! =)

Vad tråden är tyst. Har alla fått bebis eller vad händer??
    Jag har fått karpaltunnelsyndrom och tycker rätt synd om mig själv just nu.
    Är på makalöst dåligt humör och längtar till förlossningen.
    22 dagar kvar till BF idag.

Hur mår ni andra? 

• Pigletten

MFJG: Jag har oxå kapraltunnelsyndrom, har haft det i ca 2 månader. Har nattskena och går på akupunktur. Bara att vänja sig.. det går över.. =)

har 25 dagar kvar till bf idag.. 

• nyårsbebis10

32 dagar för mig. Har hänt en del saker senaste veckan och jag har gått från att känna mig som en pigg, glad och smidig gravid till en vaggande, ojandes och trött variant av det samma. Känns som huvudet har hittat en position som gillas av bebis och besväras av mig ;)

Välkommen Eden85! 

• strasbourg
    MFJG skrev 2010-11-28 21:47:12 följande:
    Hej Eden85 och välkommen hit! =)

Vad tråden är tyst. Har alla fått bebis eller vad händer??
    Jag har fått karpaltunnelsyndrom och tycker rätt synd om mig själv just nu.
    Är på makalöst dåligt humör och längtar till förlossningen.
    22 dagar kvar till BF idag.

Hur mår ni andra? 
    Trodde aldrig det skulle kännas så men kan hända att man går in i sig själv lite extra på slutet. BF på söndag och nu börjar man bli nojig. Kollar väskorna 23 gånger om dagen.....precis som om det inte går att handla nånstans runt MAS eller att sambon kan åka o köpa det som fattas....Läser Abascals bok "att möta förlossningssmärtan" och lyssnar på avslappningscd. Skriver ett forlossningsbrev....och njuter lite av julstämningen...himla mysigt att man hann vara gravid under denna högtid.....annars lätt att stressa upp sig i december med allt man vill ska fixas.....ni tar det väl lugnt tjejer??
  • Eden85

Tack så mycket alla.

Kul att få ta del av era graviditeter också. Hoppas allt går bra för er när det är dags :)

• MFJG

20 dagar kvar till BF för mig idag. 37+0. +14 kilo.

Pigletten: Ja jag försöker vänja mig. Dock bättre idag och du bälgade jag vatten igår. Tror kanske det hjälper lite.

Dricker tre koppar HB te om dagen nu = ingen negativ effekt (inga sd)..Dem har jag som vanligt.. 

Svar på tråden Malmö BF 2010