• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • MFJG

Är väl lättare å ha allt i samma tråd?

• JoJo10

Hej tjejer, är det någon av er som är intresserad av en ammningskudde? Jag har numera blivit ägare till 2 st och det räcker med en för mig. Kan ju säga att ingen av de är använd :) Säg gärna till så kan jag ta med den till nästa fika!

• nyårsbebis10

Hej, nu har jag bokat till 10 personer, har vi lite marginal till ev. bebisar/barn också. Ska bli kul att ses!

Vi har köpt åkpåse, tror nog egentligen som du Karin010 att det hade fungerat utan men tycker det känns skönt att veta att vi inte måste ta på bebisen allt för mycket kläder. Ser så mysigt ut oxå i vagnen med åkpåsen. Vår fungerar i sittdelen oxå så då känns det mer motiverat att lägga pengar på.

I helgen har vi prickat av lite på inköpslistan och tvättmaskinen går runt med små kläder och lakan. Är det fler som besökt Babyringen? De hade bra öppningserbjudande i helgen.

• MFJG

Vad ska du ha för kudden Jojo10? Jag tänkte sy en själv egentligen..

• karin010

Nyårsbebis10: Jepp, var på babyringen i dag. Vi var bara in en snabbis för vi hade bestämt att vi skulle köpa ett babygym. Och det gjorde vi och det är superfint! =) Var ni där och vad köpte ni? Vi kommer definitivt att åka tillbaka igen och kolla lite mer noga.

Nu har jag 3v kvar till bf. Undra när den kommer?

• nyårsbebis10
    karin010 skrev 2010-11-14 20:08:53 följande:
    Nyårsbebis10: Jepp, var på babyringen i dag. Vi var bara in en snabbis för vi hade bestämt att vi skulle köpa ett babygym. Och det gjorde vi och det är superfint! =) Var ni där och vad köpte ni? Vi kommer definitivt att åka tillbaka igen och kolla lite mer noga.

Nu har jag 3v kvar till bf. Undra när den kommer?
    Såg att de hade fina babygym. Vi har lånat av kompisar så sådan blev det inte. Vi köpte badbalja, kudde och lakan istället!. 

Ja nu är det nära för dig, så spännande!! Har du planerat mycket nu när du gått på ledighet?? Mår du fortfarande bra? Ha en riktigt skön måndag när vi andra jobbar Flört 
  • karin010
    nyårsbebis10 skrev 2010-11-14 20:45:02 följande:
    Såg att de hade fina babygym. Vi har lånat av kompisar så sådan blev det inte. Vi köpte badbalja, kudde och lakan istället!. 

Ja nu är det nära för dig, så spännande!! Har du planerat mycket nu när du gått på ledighet?? Mår du fortfarande bra? Ha en riktigt skön måndag när vi andra jobbar Flört 
    Najs! =) Alltid trevligt att shoppa!

Jo, jag har planerat massa grejer. Träffa kompisar, träna, läsa, städa på vind o i garderoberna (kul, kul) etc. Har 2 teaterbesök inbokade o jag har inte varit på teater på flera år. Det gäller att passa på! Jag mår fortfarande fint, men sover ganska dåligt o får ont i svanken ibland. Men överlag mår jag bra. Hur mår du själv?
  • JoJo10

MFJG, jag hade tänkt en hundring för den.

• MFJG

Bild? Eller kan du ge en bra beskrivning av mönster osv?? ;)

Svar på tråden Malmö BF 2010