• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • Anonym

Håller också med att det finns nog inget härligare än en kvinna som älskar sperma

• kkone

Ja detta va lite nice att läsa.. En kvinna som gillar mycket sperma... MMM

• Anonym (Peter North)
    Big Ben skrev 2010-05-17 09:00:18 följande:
    Zink tabletter finns på Apoteket. Tänk på att inte äta mer en rekomenderad mängd, är inte så nyttigt för kroppen med för mycket Zink.
    Rena Zinktabletter finns INTE på apoteket utan på hälsokostaffärerna.
    Apoteken har multivitaminer med zink, inte zink eller zink/mangan och koppar.
  • acilegna
    Anonym (Peter North) skrev 2010-05-17 14:29:07 följande:
    Rena Zinktabletter finns INTE på apoteket utan på hälsokostaffärerna.Apoteken har multivitaminer med zink, inte zink eller zink/mangan och koppar.
    Just precis, bara hälsokostbutiker, nätbutiker som säljer rena zinktabletter... Zinktabletterna på apoteket är för övrigt jättedyra....
  • acilegna
    robost skrev 2010-05-12 20:06:50 föAvhållsammhet:Låter konstigt, men om du hetsar upp din man utan att han får komma ökar produktionen av spermier. Ge honom några torr knull (Sex utan manlig utlösning), nångon dag eller ett par timmar innan ni kör på riktigt. Då lär han ge regäl satts.
    Därför jag gillar zink, behöver inte praktisera nån typ av avhållsamhet... Skiter fullständigt i antalet livsdugliga spermier, utan sprutet, sädesvätskan jag går igång på...
  • Anonym

Vart gillar du att ha sperman acliegna?

• acilegna
    Anonym skrev 2010-05-17 17:56:47 följande:
    Vart gillar du att ha sperman acliegna?
    Älska att visuellt se sperman, känna sprutet.. Helst riktat mot ansiktet,munnen...Min man behöver inte va så pricksäker :).. Missa munnen lite med flit.. Sen matad....
  • Kille002

vad underbart att du gillar sperma {#lang_emotions_dreamer} jag blir kåt av att läsa det

acilegna skrev 2010-05-17 18:17:03 följande:
  • Anonym (MaN)

Hur lång tid tar det innan man märker resultat?

Svar på tråden Mycket sperma