• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • de Robespierre
    acilegna skrev 2010-06-18 21:53:53 följande:
    Blir så trött över att så fort man blir kåt, gillar nåt speciellt så ska man va porrskadad...
    Jag håller fullständigt med dig. Det är var och ens val att välja vad man går igång på utan att bli anklagad för något. Det enda saker jag inte köper kan du säkert gissa - minderåriga, djur, uttryckligen mot den enas vilja, snuff osv. Men det är en helt annan sak. Så jag är med dig.
    Jag kan absolut gå igång på viss porr.. Men stöder inte porrindustrin, många blir utnyttjade..
    Här delar vi samma åsikter också. Läs gärna min tråd om just detta:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52762280.html
    alla som gillar mega satser, blir sprutade av många är inte utnyttjade, gör det inte mot sin vilja...
    Självklart inte. Vilket jag också skrev. Jag ifrågasätter inte deras val av läggning. Det har jag varken rätt eller lust till raljera om. Men det var inte det detta handlade om eller hur?
    Vet det-- vad vet du om dessa kvinnor?
    Varken du eller jag vet något. Och det är väl lika bra det? Det är oviktigt.
  • acilegna
    de Robespierre skrev 2010-06-18 22:06:22 följande:
    Jag håller fullständigt med dig. Det är var och ens val att välja vad man går igång på utan att bli anklagad för något. Det enda saker jag inte köper kan du säkert gissa - minderåriga, djur, uttryckligen mot den enas vilja, snuff osv. Men det är en helt annan sak. Så jag är med dig.
    Jag kan absolut gå igång på viss porr.. Men stöder inte porrindustrin, många blir utnyttjade..
    Här delar vi samma åsikter också. Läs gärna min tråd om just detta:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52762280.htmlSjälvklart inte. Vilket jag också skrev. Jag ifrågasätter inte deras val av läggning. Det har jag varken rätt eller lust till raljera om. Men det var inte det detta handlade om eller hur?
    Vet det-- vad vet du om dessa kvinnor?
    Varken du eller jag vet något. Och det är väl lika bra det? Det är oviktigt.
    Att du ens kan skriva, replikera minderåriga i ett svar till mig??????? Pedofili är ingen läggning, det är en sjukdom, skada....

Sen vet jag nog en del om bukkake....
  • de Robespierre
    acilegna skrev 2010-06-18 22:14:10 följande:
    Att du ens kan skriva, replikera minderåriga i ett svar till mig??????? Pedofili är ingen läggning, det är en sjukdom, skada....
    Men herregud vad du reagerar. Jag skrev bara vad jag tycker ok - och för att ingen skulle tro att jag är ultra-liberal så nämnde jag var mina gränser gick. Jag hade inget uppsåt att mena att det var en pik mot dig. Det läste du in själv. Om jag var otydlig så är jag den första att be om ursäkt.
    Har jag ingen anledning att ifrågasätta.
  • acilegna
    de Robespierre skrev 2010-06-18 22:22:37 följande:
    Men herregud vad du reagerar. Jag skrev bara vad jag tycker ok - och för att ingen skulle tro att jag är ultra-liberal så nämnde jag var mina gränser gick. Jag hade inget uppsåt att mena att det var en pik mot dig. Det läste du in själv. Om jag var otydlig så är jag den första att be om ursäkt.
    Har jag ingen anledning att ifrågasätta.
    Då vet vi var vi står.. Må gott :)
  • Robb
    Rynkar på näsanJa det skall då alltid var en o annan som tvunget skall blanda sig i inläggen. En del gillar det, en del andra inte. SO WHAT......
    Kan säga så långt att ställer jag fram ett glas spema till min kvinna så tittar hon säkert bara på mig o slänger det i mitt andsiktet. Men om jag erbjuder min sperma ( inte glaset då kanske) i en gemensam sexakt där vi båda ge oss hän av fulll njutning, så kan ni ge er fan på att hon tycker  det är upphetsande och gladeligen sväljer allt jag ger.
    Ps: sitter folk med uppslagsverk o  dyligt när de skriver sina inlägg? Solig
  • acilegna
    Robb skrev 2010-06-18 23:27:50 följande:
    Rynkar på näsanJa det skall då alltid var en o annan som tvunget skall blanda sig i inläggen. En del gillar det, en del andra inte. SO WHAT......
    Kan säga så långt att ställer jag fram ett glas spema till min kvinna så tittar hon säkert bara på mig o slänger det i mitt andsiktet. Men om jag erbjuder min sperma ( inte glaset då kanske) i en gemensam sexakt där vi båda ge oss hän av fulll njutning, så kan ni ge er fan på att hon tycker  det är upphetsande och gladeligen sväljer allt jag ger.
    Ps: sitter folk med uppslagsverk o  dyligt när de skriver sina inlägg? Solig
    Synd att kasta goda satser, frys in det vet jag :)..
  • Krulle

Blir nog att inhandla lite Zinktabletter tror jag. Inte för at satsen är liten nu. Men mycke vill ha mer heter det ju

• acilegna
    Krulle skrev 2010-06-18 23:46:49 följande:
    Blir nog att inhandla lite Zinktabletter tror jag. Inte för at satsen är liten nu. Men mycke vill ha mer heter det ju
    Gör så... Kan förhoppningsvis glädja någon!
  • Krulle

Då var zinktabletter inhandlade. Får se om det ger nått resultat

• de Robespierre

Glöm inte att dricka ordentligt. För lite vätska i kroppen gör att zinket inte kommer till sin rätt. Andra ämnen som kan påverka mängden sperma är aminosyrorna L-arginin och L-lysin.
    80% av speman består f.ö av just arginin.

Svar på tråden Mycket sperma