• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • Perra67
    acilegna skrev 2010-05-12 19:51:49 följande:
    Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!
    Jag vill också öka produktionen. var kan vi få tag på zink 40mg, har kollat på Hälsokraft
    och Life, men hittar inte det.
  • Anonym

jag köpte lifes egna zinktabletter. de är på 15 mg och jag tar två per dag. Skall jag kanske testa tre om dagen för jag märker ingen skillnad?

• Anonym (Olik)

Ha ha, vad kul att vi är så olika. Jag mer avskyr sperma. Får hudutslag, ont i halsen när jag sväljer. Får direkt obalans i slidan om vi älskar för ofta. Kan ibland ta till kondom för att just slippa sperman. Tycker det är skitdrygt att tvätta bort den.
    Men Zink är ju bra för sårläkningsförmågan också.
    Jag gillar inte brysselkål heller....
    Fast jag älskar verkligen att ge min man oralsex och kan skratta glatt när han sprutar sperma en havmeter över sin håriga bringa...För på mig får han inte spruta helst.

• Snowman
    acilegna skrev 2010-05-24 19:20:31 följande:
    Kanske dags att vi tjejer vaknar upp, återerövrar sexuell mark... Inte skylla allt på porrindustrin.. ( vilken jag för övrigt inte stödjer fullt ut). Jag anser mig iaf vara lika sexuell som vilken man som helst... Där sperma, safter är en del av det... Jaaa min man är nöjd, lika nöjd som jag!!!!
    jag kan med spruta mycket :) synd bara att man inte har nån att spruta på :)
  • acilegna
    Snowman skrev 2010-06-18 17:27:27 följande:
    jag kan med spruta mycket :) synd bara att man inte har nån att spruta på :)
    Grattis... kul för dig... Får hoppas att sprutobjekt dyker upp....
  • acilegna
    MickeN1973 skrev 2010-06-18 17:58:01 följande:
    Gillar du bukkake?
    I så fall... ju mer sperma desto bättre... Hade jag varit känd så skulle det väl varit för bukkake och Gokkun :P
    Kan fan inte få nog av sperma...
  • AAlexander01

Sorry, men vad är Gokkun!

Svar på tråden Mycket sperma