acilegna skrev 2010-06-18 20:24:09 följande:
Läs andra trådar, snälla..
Har läst. Tycker dock inte att de fåtal som har postat något om att de gillar spema, och speciellt de som gillar att sitta på knä framför ett 50-tal okända män och låta dem ejakulera i hennes ansikte (eller dricka deras sperma) utan någon fysisk stimulans (har inte sett en enda post) kan klassa som "en hel del" förstår jag inte.
Att du inte ger, gillar att ge sperma fattar iaf jag..
Eftersom du fick lite mothugg eftersom du gereraliserade så dristar du till antaganden. Jag har ldrig tagit avstånd till varken läggningen eller de som gillar det. Bara att du försökte påskina att det var vanligt.
Ja, jag uppskattar att se en kvinna ta emot sperma i munnen och i ansiktet - ibland, Ja, jag kan ibland gilla att se när flera män sprutar på en tjej OCH hon visar att hon gillar det. Jag kan t.o.m sträcka mig till att jag kan tända på det förbjudna i filmer från GGG, American Bukkake/Gokkun osv. Men jag skulle aldrig försöka påskina att det är en vanlig fantasi hos kvinnor/tjejer. Men jag inser faktumet att det med största säkerhet finns några kvinnor därute (utan att starta en hypotetisk diskussion) och jag har själv haft ett tidigare förhållande med en kvinna som i en av sina mest förbjudna fantasier tände på tanken (hon hade en sub läggning) och vid ett fåtal tillfällen även gillade att se det på film. Där gick det även så långt att det vid ett tillfälle blev hemmagjord sperma, filmkamera och dildos för att simulera en "bukkake" (förutom alla år med åtskilligt av egna leveranser).
Trots detta så är det extremt ovanligt. Och postningar i ett forum där vem som helst kan utge sig för att vara någon eller ett flertal andra ger ingen trovärdig statistik. Men det är vad vi får leva med om vi skall kunna vara anonyma.
I min bekantskapskrets finns det en del kvinnor som gillar sperma, ok... Inte en gallup undersökning förvisso.. Men tvivlar på att du har det isf
Bra för dig. Och du kan sluta tvivla. Kalla mig naiv. Men jag tror det är en skillnad mellan en påyvlad (till 99,999% manlig) fantasi från några porrbolag i L.A och Munchen kontra vad en extrem majoritet av kvinnor tycker IRL.