• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • Anonym (spermaäckligt)

Hur kan man älska sperma?

• NicKnejm

Om du inte älskar sperma, varför ens bry dig om de som gör det? Du är en som suger energi från folk med din bitterhet.

• Frida i det fria

Hur mycket zink behövs???

• Kattpappa08

Max 50mg om dagen. Det är inte nyttigt för kroppen att äta mer än så. Vill man som man få större spermamängd så går det också bra att äta ägg och dricka mycket vatten. Har jag förstått

• Frida i det fria
    Närvaro i 08 skrev 2014-02-13 11:30:10 följande:
    Max 50mg om dagen. Det är inte nyttigt för kroppen att äta mer än så. Vill man som man få större spermamängd så går det också bra att äta ägg och dricka mycket vatten. Har jag förstått

Menar du att det är zink i vatten? Jag får nog googla lite på zink och se om det finns i någon speciell kost. Har för mig att det ökar sexlusten med...eller om det nu var nåt annat ämne....
  • Anonym (sigge)

Jag har provat allt detta och för mig kom det mindre. Kanske för att jag är en man som kommer väldigt mycket. När jag träffade min nya fru för ett år sa hon att hon aldrig sett någon spruta så mycket. När jag är på väg att komma så börjar det spruta lite en fyra fem gånger och när orgasmen kommer så kommer det 3 stora sprut till och orgasmen vill aldrig ta slut. Så hon älskar sperma och så glad att hon träffat en stor sprutare.

• Johwford
    acilegna skrev 2010-05-12 19:51:49 följande:

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

Gud så mycket Bluff det skrivs här , att ha fler spermier är en sak som kan  påverkas med Zink och Folsyra , har observerat fler spermier , och i viss mån kan sädesvätskan påverkas till att öka i mängd om man runkar länge :)

Bevis vad man ser när spermierna har sjunkit ner , efter 3 dagars observartion
  • Tom Araya
    Anonym (36matte) skrev 2011-05-04 10:47:15 följande:
    Hittade L-argiplex Man som jag skickade efter. På innehållsdeklarationen står att en tablett innehåller 15gram zink (150% RDI) och L-arginin2500mg. Folsyra 200%RDI som tydligen ska vara bra och stärka zink för ökad spermavolym. (RDI=Rekommenderat-Dagligt-Intag). I övrigt innehåller den diverse vitaminer och magnesium.
    Det såtr att man ska ta 5tabletter utspridda på en hel dag de första dagarna, sen ska man kunna gå ner till 1-3 beroende på hur man känner effekt. Har precis börjat och fått i mig de första två.
    Får se vad det ger, men jag har läst om samma med för kvinnor och det ska tydligen vara ganska bra effekt hos dem. Jag tillhör gruppen som inte har några problem med ribban, men vill ändå testa så klart!
    Så många tabletter när varje tablett innehåller så mycket av rekommenderat intag... känner att jag vill läsa på lite om eventuella hälsorisker med att ligga på så mycket över RDI av dessa ämnen...
  • SyQuest

Min tjej gillar också sperma ,,, ju mer desto bättre.
    Har helt ok sprut.
    Kan du specifikt säga vad ni köper och vart .... kanske en länk

• Meddelande borttaget
  • sixten2018

Läst lite i tråden om zink o annat men i mitt fall så har jag en missbildning i pungen som har undersökts av läkare pga misstankar om sjukdom etc. Om det har nåt samband vill jag ha osagt men min sats produktion är enorm. Vet inte hur dugliga simmarna är men själva satsen är enorm. Jag äter ingen zink eller annan tillskott. Jag är kåt!

Jag tänder på min partner och kommer i mängder. Ingen partner som orkat svälja undan om man säger så ?dom är några stycken?

Med det sagt så tror inte jag så mycket på zink etc. Däremot!!

Till alla kvinnor och män, Jobba med er partners pung. Sug, massera you name it.

Jag har märkt att förspel med mycket ballplay ger mer sats.

Många män vill inte ta emot ballplay men ni som vill, vidga vyerna, långa förspel med mer fokus på kulorna. Sug, smek eller bind fast dom i ett rep. Sex på 20 min är skit. Många tvåsamheter blir monotona med ett 10 minuters pipp när barnen sover, Om ni kan: Jag föredrar timmar med vin och melon i pausen. Ni kan tillsammans bygga upp en stor sats.

Lycka till ????????

• Xzx
    sixten2018 skrev 2020-04-07 00:04:18 följande:

Läst lite i tråden om zink o annat men i mitt fall så har jag en missbildning i pungen som har undersökts av läkare pga misstankar om sjukdom etc. Om det har nåt samband vill jag ha osagt men min sats produktion är enorm. Vet inte hur dugliga simmarna är men själva satsen är enorm. Jag äter ingen zink eller annan tillskott. Jag är kåt!

Jag tänder på min partner och kommer i mängder. Ingen partner som orkat svälja undan om man säger så ?dom är några stycken?

Med det sagt så tror inte jag så mycket på zink etc. Däremot!!

Till alla kvinnor och män, Jobba med er partners pung. Sug, massera you name it.

Jag har märkt att förspel med mycket ballplay ger mer sats.

Många män vill inte ta emot ballplay men ni som vill, vidga vyerna, långa förspel med mer fokus på kulorna. Sug, smek eller bind fast dom i ett rep. Sex på 20 min är skit. Många tvåsamheter blir monotona med ett 10 minuters pipp när barnen sover, Om ni kan: Jag föredrar timmar med vin och melon i pausen. Ni kan tillsammans bygga upp en stor sats.

Lycka till ????????

Den allra största delen av sperman tillverkas dock inte i pungen, utan i sädesblåsan, så det låter mer och mer som ett stort hitte-på allt det här hurru du...
  • sixten2018

Nog mycket genetik också. Vet att det genom åren har släppts en massa olika vitamintillskott för att släppa ut större mängder. Vissa har kanske inte den förmågan att leverera stora mängder. Men jag vill ändå inte släppa teorin på att hålla på länge och vara upphetsad. Nån skrev på nån hälsoblogg att om man kommer först en gång så blir andra satsen mindre och det kan jag direkt dementera då jag en gång hade sex med två olika partners under en och samma timme. Jag var lika tänd på båda och kom lika mycket om inte nästan mer min andra gång. Men du nämner sädesblåsa kan den variera i storlek/kapacitet på olika män? Nån som vet? Jag tycker detta var väldigt intressant tema??

• Anonym (Sissy trans bikille)

Har en stor kink att få vara den för mannen optimala tjejen i sängen trots att jag är kille.

Det verkar som det lyckas då min trognaste partner blir så galet kåt då han kommer alldeles för fort men kommer strax fler gånger .

Jo jag ansluter mej till er kvinnor och blir själv så upphetsad av att höra han flåsa av njutning nära orgasmen av att använda mej och sen få känna det djuriska när han stöter in sperman i mej med pulseringarna. Önskade än mer sperma. Dock har jag inte ännu klarat få det i munnen/ansiktet o svälja. Behöver mer tränimg och vana där.

Svar på tråden Mycket sperma