• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • Förvirradman

Det blev en GRYM förändring Cool

• Rynkigutanpåslätinuti
    Förvirradman skrev 2010-07-14 10:12:39 följande:
    Det blev en GRYM förändring Cool
    Vilken dos och hur länge har du gjort det?
  • Förvirradman
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-14 10:14:33 följande:
    Vilken dos och hur länge har du gjort det?
    2 x 15mg/dag :P ett par veckor
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Förvirradman skrev 2010-07-14 10:26:03 följande:
    2 x 15mg/dag :P ett par veckor
    Tack!
    Vilket preparat?
  • Förvirradman
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-14 10:42:55 följande:
    Tack!
    Vilket preparat?
    Ja gissa ;)
  • Klotjohan
    Anonym skrev 2010-05-24 18:57:41 följande:
    Jag förstår verkligen inte hur man som tjej kan gilla att karln har mycket sånt.
    Det är bara äckligt. Ju mindre desto bättre, alltid.
    Jag som man älskar att få ta sperma medTungan ute Är liksom grädden på moset eller pricken över "i". När sperman sköljer över mig vet jag att vi nådde extas och det var bra.
  • MickeN1973
    Klotjohan skrev 2010-07-14 14:26:46 följande:
    Jag som man älskar att få ta sperma medTungan ute Är liksom grädden på moset eller pricken över "i". När sperman sköljer över mig vet jag att vi nådde extas och det var bra.
    Är det inte bäst att får det i daimkrysset ?
  • acilegna
    MickeN1973 skrev 2010-07-14 18:18:37 följande:
    Är det inte bäst att får det i daimkrysset ?
    Kan sperma bli fel???
    Funkar överallt enligt mig...
  • Mamma 77

Nu jävlar ska jag genast inhandla zinktabletter till min gubbe.Skrattande

• Anonym (36matte)
    de Robespierre skrev 2010-06-19 16:36:49 följande:
    Glöm inte att dricka ordentligt. För lite vätska i kroppen gör att zinket inte kommer till sin rätt. Andra ämnen som kan påverka mängden sperma är aminosyrorna L-arginin och L-lysin.
    80% av speman består f.ö av just arginin.
    Hittade L-argiplex Man som jag skickade efter. På innehållsdeklarationen står att en tablett innehåller 15gram zink (150% RDI) och L-arginin2500mg. Folsyra 200%RDI som tydligen ska vara bra och stärka zink för ökad spermavolym. (RDI=Rekommenderat-Dagligt-Intag). I övrigt innehåller den diverse vitaminer och magnesium.
    Det såtr att man ska ta 5tabletter utspridda på en hel dag de första dagarna, sen ska man kunna gå ner till 1-3 beroende på hur man känner effekt. Har precis börjat och fått i mig de första två.
    Får se vad det ger, men jag har läst om samma med för kvinnor och det ska tydligen vara ganska bra effekt hos dem. Jag tillhör gruppen som inte har några problem med ribban, men vill ändå testa så klart!
Svar på tråden Mycket sperma