• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • acilegna
    Anonym (MaN) skrev 2010-05-23 22:52:28 följande:
    Hur lång tid tar det innan man märker resultat?
    I vårt fall tog det ungefär 1 vecka, sen ökar det successivt...:D
  • Anonym

Jag förstår verkligen inte hur man som tjej kan gilla att karln har mycket sånt.
    Det är bara äckligt. Ju mindre desto bättre, alltid.

• acilegna
    Anonym skrev 2010-05-24 18:57:41 följande:
    Jag förstår verkligen inte hur man som tjej kan gilla att karln har mycket sånt.Det är bara äckligt. Ju mindre desto bättre, alltid.
    OKEY... Jaaa alla är vi olika... Jag  för min del älskar sperma, och älskar att jag kan spruta... Torrskav, lampan släckt och toapapper i närheten är inte min bag...
  • Anonym

Porren verkar ha gjort att killar tror att tjejer överlag älskar sperma.
    Egentligen är väl de externa manliga orgasmerna i porr bara vanliga för att visa att det händer på riktigt (eller, det var väl därför det började iallafall).

De tjejer jag har hört säga något om det tycker bara att sperman är äcklig och jobbig. Ett nödvändigt ont typ.

Men kul att du gillar det TS. Din partner lär vara glad för det.

• acilegna

Kanske dags att vi tjejer vaknar upp, återerövrar sexuell mark... Inte skylla allt på porrindustrin.. ( vilken jag för övrigt inte stödjer fullt ut). Jag anser mig iaf vara lika sexuell som vilken man som helst... Där sperma, safter är en del av det... Jaaa min man är nöjd, lika nöjd som jag!!!!

Anonym skrev 2010-05-24 19:12:13 följande:
    Porren verkar ha gjort att killar tror att tjejer överlag älskar sperma. Egentligen är väl de externa manliga orgasmerna i porr bara vanliga för att visa att det händer på riktigt (eller, det var väl därför det började iallafall).De tjejer jag har hört säga något om det tycker bara att sperman är äcklig och jobbig. Ett nödvändigt ont typ.Men kul att du gillar det TS. Din partner lär vara glad för det.
  • Anonym
    acilegna skrev 2010-05-17 18:17:03 följande:

Älska att visuellt se sperman, känna sprutet.. Helst riktat mot ansiktet,munnen...Min man behöver inte va så pricksäker :).. Missa munnen lite med flit.. Sen matad....

Strålande (om uttrycket tillåts) .

Ska inhandla lite zinktabletter under dagen o testa om det l"addar" bättre, hehe
  • carlhallen

Underbart att du ger dig hän och följer din njutning och struntar i alla inskränkta tråkmånsar som ropar på porrindustrin!

Låt det spruta!

• Anonym

Zn-tabletter gjorde ingen skillnad på mig. Tyvärr. Men det hade varit häftigt...

• CinnamonGirl

Härligt att höra att det finns fler än jag som älskar sperma!

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • acilegna
    Anonym skrev 2010-06-12 08:49:37 följande:
    Zn-tabletter gjorde ingen skillnad på mig. Tyvärr. Men det hade varit häftigt...
    Köpte du ren zink??? Verkar bara va det som funkar... Apotekets är därför inte att rekommendera
Svar på tråden Mycket sperma