• acilegna

Mycket sperma

Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D
    Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!

• Svar på tråden Mycket sperma
  • carlf

oj, vad är där zink i för mat? ska hålla mig undan det ett tag då tror jag

• robost

Okej tre små tips:

Avhållsammhet:
    Låter konstigt, men om du hetsar upp din man utan att han får komma ökar produktionen av spermier. Ge honom några torr knull (Sex utan manlig utlösning), nångon dag eller ett par timmar innan ni kör på riktigt. Då lär han ge regäl satts.

Ägg:
    Det är en gammal klycha men sanningen är det att läkare rekomenderar par som vill bli med barn att mannen ska äta mer ägg i kosten. och inte bara höns ägg, fisk rom och småfågels ägg gärna råa ger ökad producktion.

Yougrt:
    Denna har jag bara min egen erfarenhet på men vet jag att vi ska ha sex en hel helg min sambo och jag ser jag till att äta mycket: FET naturell yougrt, några dagar innan och under själva mys helgen. Gör att man klarar att köra flera gånger på raden och att man ger regäla sattser varje gång. 

Hoppas ni har nytta av det.. Lycka till!

Jag är inte Sexolog men jag vet va jag talar om
  • carlf

tricket med att trycka på sädesledaren mellan pungen o kuken precis innan orgasm fungerar också, så det blir "torr sprut" vid nästa orgasm blir det först det som står i sädesledaren och det nyproducerade. men vänta inte för länge där i mellan.

• jfsebastian

Jag tror att TS äger en firma som säljer zinktabletter jag.

• acilegna
    jfsebastian skrev 2010-05-12 20:31:48 följande:
    Jag tror att TS äger en firma som säljer zinktabletter jag.
    Hahaha...
  • Anonym (Peter North)

Nu är zinktabletter inhandliade.
    Jag återkommer med löpande rapporter.

Flipp eller flopp?
    Den som lever får se.
    40mg/dag.

• Anonym (MaN)

Var köper man zink-tabletter då?

• Kille002
    acilegna skrev 2010-05-12 19:51:49 följande:
    Min sambo har börjat äta Zink för att få ännu mera sperma, och tjockare konsistens... Vi har letat runt överallt på nätet! Inte för att han hade dåliga sprut innan, men det kan ju alltid bli mer och tjockare... :D Jag kan verkligen intyga att kosttillskott i form av Zinktabletter (40 mg om dagen) har lett till en tredubbling av spermamängden, och samma när det gäller tjockleken på sperman. Skriver såklart för att jag älksar sperma och vill ha MER, och ännu MER! Men det är ett verkligt seriöst tips till er som vill ha mer av den varan! Det fungerar verkligen!
    jag älskar kvinnor som älskar sperma
  • Fandango

Zink tabletter finns på Apoteket.
    Tänk på att inte äta mer en rekomenderad mängd, är inte så nyttigt för kroppen med för mycket Zink.

• Anonym

Mättade fett, zink, styrke träning(lagomt hårt) och konditionsträning(lagomt hårt) ökar kroppens egnet testosteron.

Undvik stress, alkohol, hash och sånt.(finns ju massor av saker som försämrar sperma mängden)

Det finns också ett kosttillskott som heter tribulus som fungerar ganska bra för dom som har passerat 30 år och är mer effektivt ju äldre man är. Dock så skiljer sig kvaliten ganska mycket av det som säljs. Kan också vara ett naturligt alternativ till både kvinna och mannen om de har problem att bli gravid.

Sedan finns det ju ett antal mediciner också, men dessa rubbar ju kroppens balans. Vilket gör att i längden så får man sämre sperma mängd normalt.

Svar på tråden Mycket sperma