Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MissT skrev 2011-05-10 16:37:10 följande:
    Jag var heller inte nöjd med testlagrets ÄL-stickor denna gång, 28 tester och inte tillstymmelse till positivt, däremot fick jag förhöjning med stav därifrån och när jag sedan kollade med sticka igen gav det inget utslag alls....knepigt.

Håller tummarna för dig och alla andra i tråden.
    Precis.. o så blir man så nojjig över såna tester man måste tolka själv. Nästa gång blir det glad gubbe eller ingen glad gubbe, ingen fråga om saken ;)
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-10 18:46:50 följande:
    Lisaväntar, jag tror på våra test ändå! Testade med nytt äl nu o det var nästan borta, så jag tror vi haft äl... Håller tummarna för att ditt plus kommer om några dagar!
    Åh, jag hoppas, hoppas!! Och ditt med såklart, men du får vänta lite längre ;)
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-10 19:01:33 följande:
    Japp, denna eviga väntan... Tur jag har er att vänta tillsammans med!
    Ja, hela livet är inrutat i mens, snart ÄL, ÄL, väntan på BIM, BIM och sen tillbaka på mens igen... *morrÄ
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-10 19:05:21 följande:
    Men rätt vad det är så kommer ett plus som resulterar i bebis, det måste vi tro!
    Ja, det gör vi!! Imorgon bitti blir det nytt test, testar fram till mensen eller plusset kommer, så otålig ;)
  • LisaVäntar
    Har inte testat mer med gravtest, bin den 13, men har så pass mkt spottings att det bara är att vänta in tanten :(
    =(
  • LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-05-11 18:28:49 följande:
    Skriv in till dem ni också! Det här svaret fick jag nyss..

"Hej Malin,

Vi har inte fått andra klagomål som visat på en faktisk kvalitetsbrist.

Har du några ägglossningstest kvar av den aktuella omgången så skickar vi ut ett returkuvert så vi kan analysera dina stickor i vårt labb. Självklart skickar vi motsvarande antal nya stickor till dig och om det visar sig att stickorna är defekta kommer vi givetvis att ersätta alla dina stickor.

Vart kan vi skicka ett returkuvert?"
    Ska göra det!

Hm.. har de senaste två dagarna haft bruna flytningar, har bara haft det en gång innan det var tidigt under graviditeten med Viggo, plus molvärk och övermänsklig trötthet. Säkert skengravid, inget plus och BIM-3 idag..
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 13:45:47 följande:
    Men gumman, om du hade jättestarkt utslag 08 maj, så släppte ägget som tidigast 09 maj, det är ju bara 3 dagar sen, du kan omöjligt få annat än negativt så tidigt... Se så, nu ser vi framåt. {#emotions_dlg.flower} du bör väl ha BIM runt 23:e maj? Så kanske att det går att se nåt ca fyra dagar innan, men väldigt ovanligt att se tidigare än så.

Kram på dig!
    Haha, tom hetsigare än mig ;) Jag är BIM-2, så snövita tester som det bara kan bli.. Någon som haft så och sen trots allt plussat? *snälla, snälla...*
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 15:13:36 följande:
    Jag har haft tokvitt tills jag plussat på BIM+1, så hav förtröstan...
    MCT79 skrev 2011-05-12 15:01:28 följande:
    mina svaga svaga streck blir ännu svagare så det blev nog ingen äl nu.... blääääää... men vis från januari myser vi på så länge vi orkar..
    Var de svagare än mina äl-test? Ja, kör på bara! Demon
    Usch vad jag hoppas!!! Hehe, snart är mina gravtest slut och jag har inte ens BIM än :D
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 16:04:03 följande:
    Håller tummarna stenhårt! Beställ fler, Testlagrets är ju billiga o bra tycker jag
    Tänkte jag skulle sluta beställa gravtest, hålla mig till ÄL-test och sen köpa gravtest på apoteket när BIM både har kommit och passerat och göra det lite svårare för mig att toktesta hela tiden ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3