Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ha en härlig trädgårdig helg alla, här ska det grävas trädgårdsland! Kärring röd ska betvingas genom fysiskt arbete, NÄSTA gång! Tummar för alla er som ska testa den 20e!
Ha en härlig trädgårdig helg alla, här ska det grävas trädgårdsland! Kärring röd ska betvingas genom fysiskt arbete, NÄSTA gång! Tummar för alla er som ska testa den 20e!
Maj låter väl som en otroligt bra månad att bli gravid! :D
MissT: Usch, förstår hur du känner.. Satsa på en bra trädgårdsbibel och gör allt som står i den ;) Kunde inte heller så mycket när jag började, men jag plöjer litteratur och har en trädgårdsdagbok som påminner om vad man bör göra vilken tid på året, hur smidigt som helst! Nästa år kanske jag inte behöver ha den med mig ut varje dag ;)
Ha en härlig, grubblarfri dag!
Åh, en sån fin bebis ska jag också skaffa! ;)
Tummar för er, knappt att JAG kan hålla mig till onsdag ;)
MissT: Vår trädgårdsbok heter min bibel, av Kvant och palmstierna, står ALLT i den :D
MissT: Så lite så, hoppas du hittar och gillar den :)
MCT79: Haha, känner också så om jag försöker gå ut utan min bok ;) Hade pappa och styvmamma här i helgen, de visade massa vi har i trädgården som jag inte hade en aning om! Hur spännande som helst att se vad som kommer upp här!
Har redan börjat kolla efter ÄL, 5 dagar sen mensstart, überkort mens så vill abslut inte missa den!