• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90
    MCT79 skrev 2011-08-14 09:10:38 följande:
    Jag kräks inte varje dag heller... ofta kommer det väldigt plötsligt...

Oki :) När började det ? hur långt gången är du nu igen ?
    kram 
    Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • Together90
    MCT79 skrev 2011-08-14 09:26:52 följande:
    Började nog v. 8... Är 12+0 idag. :)

Gud så skööönt, den säkra linjen lite kan man ju säga :) Nu kan man berätta för folk :)
    Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • FruW

Oj plutten såg ditt inlägg för sent, sorry! Har du testat igen? Tråkigt att du känner så!! :(

Rosen jag tänker att det har fastnat ;)

Jag har tyvärr redan en tjock mage, men tyvärr innehåller den annat än bebis.. Fast är glad åt mina -10 kg iaf :D

• JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-08-13 15:25:34 följande:
    Glömde bilden... Det som är neders är taget mitt på dagen och bara hållt mig 1 timme... Så det finns nog hopp

Plutten jag lider med dig! Detta är de värsta, när man testar och testar och inte får det där PANG strecket.

Hoppas allt är som det ska. Vill inte skräma dig men vid mitt senaste MF var min streck så som dina nästan. Man vill ju att det ska ha ökat mer på 6 dagar.....

Hoppas hoppas att det går bra!     
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-08-14 09:01:11 följande:
    började dagen med att kräkas i vasken när jag fixade frukost... topp! Så jag mår som jag ska...

Idag kommer sambon hem också... det blir bra, ha har varit nere i skåne på bröllop utan mig.... *snyft*
    Nämen vad härligt :), Jag säger som Together90: Jag vill också kräkas! (kanske inte i vasken... men på toa)
  • FruW

Hmm mitt förra inlägg försvann :(

Plutten jag ber om ursäkt, såg inte ditt inlägg innan jag skrev mitt :( vad har hänt idag som gör att du tror att ngt är fel?

Rosen jag tror du känner så för det har fastnat! ;)

Leaeva hur mår du?? Kan vi inte få se en magbild snart igen? Snälla!!

Jag var på Vul i onsdags, var för tidigt att se då... Ska få Vul nästa omgång, då ska jag ta 2 tabletter. Tar man dom samtidigt eller typ en morgon o en på kvällen?

MCT - härligt!!! ;)

• Lofot
    FruW skrev 2011-08-14 09:39:24 följande:
    Oj plutten såg ditt inlägg för sent, sorry! Har du testat igen? Tråkigt att du känner så!! :(

Jag har tyvärr redan en tjock mage, men tyvärr innehåller den annat än bebis.. Fast är glad åt mina -10 kg iaf :D
    Åh. Det vore fruktansvärt jävla roligt ifall det fastnat såklart.

Himla duktigt med -10 kg!!! :)
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-08-14 09:39:24 följande:

-10 kg!!! WOW!!! Grattis! Tog de lång tid?
  • FruW

Tack :) ja det är väl sen i vintras, har ätit metformin som har hjälpt till. Har mått kass på dom, ngn det har ju gett resultat iaf :)

Inget utslag på äl idag heller, dock äl-flytningar...

Har haft besök i helgen, som precis åkt hem. Barnfrågan kom så klart upp, kan bli så irriterad över folk som tror man kan planera allt här i livet... Skönt att va så naiv!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3