• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-12 12:01:36 följande:
    Haha härligt tjejer ;) blev lite nervös ett tag att jag var ensam kvar ;)

Hur mår ni? Nära äl eller bim? Funderar på om det går att skrämma fram ett plus genom att hota med Ivf, va tror ni?
    Du blir aldrig ensam... jag är kvar. :) Men hota med ivf du! :D
    Together90 skrev 2011-08-12 10:34:18 följande:

Åhh ångest..hjälp mig tjejer!

Ska man våga hoppa över till tråden där alla som plussat hänger.. jag vågar inte riktigt ta klivet är så rädd för att "misslyckas" igen.. alltså ett missfall till.
    Jag vill så gärna fråga saker om graviditen osv men jag vågar inte skriva där för jag tycker det är så tidigt ännu..bara 4+3 och vad som helst kan hända.. rädd!

Vet hur det känns... men klart du vågar! =)
    Together90 skrev 2011-08-12 10:32:36 följande:
    har du tvillingar i släkten ? :)
    Långt tillbaka på pappas sida... (från hans farmor och bakåt) finns det mycket men inget på senare år. Berodde nog mer på pergon. =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Men vi är inte så många.. Enligt vad progesteronprovet borde min bim vara nästa fredag, men känns verkligen inte som det tagit sig :( bara en känsla, inte direkt som man kan ha mycket symtom en veka efter äl ;)
    Det tror jag absolut Mimmi, ställ in dig på ivf så blir du gravid fortare än du hinner säga bim ;)

• Pandoras box78

Jag är också kvar

Och eftersom vi inte ska försöka denna månaden så är jag kvar i minst 1,5 månad till

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • pixerpie
    FruW skrev 2011-08-12 10:48:03 följande:
    Hallå är det några ogravida kvar här inne eller? Själv anade jag en svag ökning på äl-testet i dag, så får nog stegring i morgon :)
    Jag med, tyvärr... men nu j-klar måstedet vara vår tur snart.... Dock har jag "coolat ner" har inte ens testat med äl-test denna gång, fast jag köpte ett nytt cb- ältest... Tror eg inte på att vara avslappnad men hoppas såklart det ska lyckas, känner att VI kommer att bli gravida... frågan är bara när och med eller utan hjälp av ivf... Till nästa cykel om det inte tar sig nu vill jag testa pravidel, eftersom jag ff har lite mjölk i brösten, inte så mycket att det ska störa enligt läkarens prover, men iaf... det försvinner ju inte- mjölken alltså...

KRAM!!
    P.S Ca på äl nu ellet möjligen passerat... eller kanske till helgen...
  • Saftmedbulle
    Together90 skrev 2011-08-12 10:34:18 följande:

Åhh ångest..hjälp mig tjejer!

Ska man våga hoppa över till tråden där alla som plussat hänger.. jag vågar inte riktigt ta klivet är så rädd för att "misslyckas" igen.. alltså ett missfall till.
    Jag vill så gärna fråga saker om graviditen osv men jag vågar inte skriva där för jag tycker det är så tidigt ännu..bara 4+3 och vad som helst kan hända.. rädd!

Jadå, det vågar du. Häng i båda, vet ja!
  • Saftmedbulle

Jag är oxå kvar! Har ÄL nu, så jag ska förföra maken när han kommer hem ;)

Grattis Plutten! Snyggt jobbat!

• SoMa72

Jag är oxå kvar... Här lämnas ingen tråd inte! Måste ju hålla koll på er!

• MissT

Jag fortsätter också kika in och hålla tummarna för er alla!

Var på rul igår och allt såg bra ut. Verkar som familjen kommer utökas med ännu en tjej   

• plutten02

Idag BIm+1 blev stickan från testlagret JÄTTE svag. Inte alls som dom innan. Ska det vara ett till MF eller vad är det frågan om?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3