• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Nikki GBG
    FruW skrev 2011-08-14 11:11:43 följande:
    Har haft besök i helgen, som precis åkt hem. Barnfrågan kom så klart upp, kan bli så irriterad över folk som tror man kan planera allt här i livet... Skönt att va så naiv!
    är i samma situation, vi har endast försökt i 7 månader och hunnit få 2 missfall under den tiden (men det vet ingen annan om) men varje gång vi träffar vänner, går på par-middagar, träffar släkt och familj kommer barn-frågan upp! som om det var ngt man kunde bestämma själv när det blir.. det är rena explosionen bland våra bekanta, alla kommer med nyheten att de är gravida och unge efter unge ploppar ut, stressen och pressen är total.. tom från sambon som igår sa: nu får det snart bli bebis pussen, alla andra är gravida nu utom vi..
    jag tycker tom det är så jobbigt nu att jag lite undviker gravida bekanta och vänner med nyfödda bebisar... Rynkar på näsan
    man undrar varför det ska va så orättvist!!!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-08-14 11:11:43 följande:
    Tack :) ja det är väl sen i vintras, har ätit metformin som har hjälpt till. Har mått kass på dom, ngn det har ju gett resultat iaf :)

Inget utslag på äl idag heller, dock äl-flytningar...

Har haft besök i helgen, som precis åkt hem. Barnfrågan kom så klart upp, kan bli så irriterad över folk som tror man kan planera allt här i livet... Skönt att va så naiv!

Jag får oxå den kommentaren många gånger. - Ska ni inte ha en till snart? Jag svarar alltid jo visst vill vi det bara vi hade kunnat. Då brukar dom bli helt tysta.
  • MCT79

Det allra bästa är att ge svar på tal om man orkar det... det brukar effektivt få stopp på fler frågor...

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02

Började dagen med att se blod i trosorna... Så då visste jag nästan vad det var som var fel...

Nästa gång ska jag INTE testa innan BIM

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-14 16:31:14 följande:
    Men faan också....
    Ja jag vet inte vad som är fel...
    Nu får det vara slut testat för denna gången... Sen blir det inget testande förens efter BIM nästa gång.
  • FruW

Nej plutten!!! Det såg ju så lovande ut! Så ledsen för din skull :(

Mitt sista mf var så med, plussade tidigt men svagt, mensen kom vid bim :(

Stor kram till dig!!

• plutten02
    FruW skrev 2011-08-14 16:41:55 följande:
    Nej plutten!!! Det såg ju så lovande ut! Så ledsen för din skull :(

Mitt sista mf var så med, plussade tidigt men svagt, mensen kom vid bim :(

Stor kram till dig!!
    Fast jag testade ju ganska så starkt både med CB och stickor... Så jag vet inte. Bim+2 idag och mensen kom. SKIT
  • JoWiAn

Plutten: Jättetråkigt! Varför kan det inte bara funka? Hur många MF har du haft nu?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3