• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • plutten02

Det var nog fel på testet i morse... Eller så blev det för lite urin på...

Nu när jag kom hem från jobbet en sväng (ska tillbaka vid 16.30 igen) då gjorde jag ett test och det var NÄSTAN lika som det igår morse... Lite svagare men inte mycket... Då hade jag bara hållt mig 1 timme.

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-13 14:30:13 följande:
    Det var nog fel på testet i morse... Eller så blev det för lite urin på...

Nu när jag kom hem från jobbet en sväng (ska tillbaka vid 16.30 igen) då gjorde jag ett test och det var NÄSTAN lika som det igår morse... Lite svagare men inte mycket... Då hade jag bara hållt mig 1 timme.
    Yähj!! Håller tummarna det var testet!!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-13 14:30:57 följande:
    Yähj!! Håller tummarna det var testet!!
    ~Gör ett nytt i morgon bitti igen... Då är jag BIM+2, så det bore ju snart vara MAXAT Glad

Men har bara 3 kvar... Så får nog beställa en hög till...
  • plutten02

Här kommer en bild på dagens test... Eller alla kan man säga... Det är från BIM-4 och till idag BIM+1 DAG då morgon testet var konstigt och blev helt blankt.

• plutten02

Glömde bilden... Det som är neders är taget mitt på dagen och bara hållt mig 1 timme... Så det finns nog hopp

• Lofot

Plutten, vill inte skrämma dig eller jag säger inte att det ÄR såhär, men exakt så blev mina test. Jag testade tidigt innan BIM och fick svagt plus som blev lite starkare en dag och sedan försvann nästa. För min del var det troligen ett mkt mkt tidigt mf, alltså att ägget knappt hunnit fästa alls innan det upptäcktes att det inte var bra. Mensen kom på den dagen den var beräknad. Hade jag inte testat innan BIM så hade jag aldrig vetat om detta. Det vill säga, det hade varit en sorg mindre för min del. Så hädanefter har jag lovat mig själv att aldrig testa innan mensen är försenad minst en vecka.

Men kom ihåg, jag säger inte att det är så för dig! Det kan bero på hur utspätt ditt kiss var också. Håller mina tummar!!!

• Lofot

OJ! Nu såg jag dina starkare test. Förlåt... :(
    Vad skönt att det var fel på ditt test!!!!Skäms
    Pinsamt...

Förlåt igen...

• plutten02
    Lofot skrev 2011-08-13 15:33:15 följande:
    Plutten, vill inte skrämma dig eller jag säger inte att det ÄR såhär, men exakt så blev mina test. Jag testade tidigt innan BIM och fick svagt plus som blev lite starkare en dag och sedan försvann nästa. För min del var det troligen ett mkt mkt tidigt mf, alltså att ägget knappt hunnit fästa alls innan det upptäcktes att det inte var bra. Mensen kom på den dagen den var beräknad. Hade jag inte testat innan BIM så hade jag aldrig vetat om detta. Det vill säga, det hade varit en sorg mindre för min del. Så hädanefter har jag lovat mig själv att aldrig testa innan mensen är försenad minst en vecka.

Men kom ihåg, jag säger inte att det är så för dig! Det kan bero på hur utspätt ditt kiss var också. Håller mina tummar!!!
    Det kan inte ha varit utspätt eftersom det var morgon urin... Jag tror på att testte var konstigt eftersom det sen nu mitt på dagen blev nästan lika starkt som det igår morse...
    A, man får se vad som händer.
  • plutten02

Nä hörrni... Det gick nog inte denna gången heller... Vad fan gör jag för fel... Har ju lyckats behålla två barn innan... Kan det vara för att jag kör mina promenader varje dag, igår åkte jag inlines...

Gör även plankan 3 gånger / dag och utfall....

• FruW

Skönt med starkare test plutten! Jag tror det förra var kass, du har ju fått fina streck på de andra, så gå på dom.

I fredags tyckte jag mig se början till en stegring på äl-testet, men kunde inte testande mer på kvällen din dagen. I går ca testen nästan helt blanka! Så va tror ni, äl i fredags eller ska jag fortsätta testa ngra dagar o se? Äter ju pergo å då kan väl äl bli lite sen?

Någon som vet hur många gånger man kan äta pergo i rad? Jag har ju ätit pergo i 3mån nu, enkeldos. ska äta 2 mån till dubbeldos. Behöver man ingen paus? Har för mig att jag hört folk som haft det?

Ska ju börja med progesteronsalva o albyl vid/efter äl, så måste veta...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3