• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Mimmi, ja vänta tills testet är tydligt negativt. Du får absolut inte börja innan ägget släppt! Good luck och ha det så trevligt i sänghalmen..

• FruW

Tack sugar!! Då vet jag. Testade igen, så ja, äl :) hur gör jag nu enklast för att ta 1/3 albyl? Vet att ni skivor om detta 1000 ggr innan, men kommer inte ihåg...

• MCT79
    FruW skrev 2011-08-15 14:16:22 följande:
    Tack sugar!! Då vet jag. Testade igen, så ja, äl :) hur gör jag nu enklast för att ta 1/3 albyl? Vet att ni skivor om detta 1000 ggr innan, men kommer inte ihåg...
    Jag gjorde så att jag delade den i två delar.... sen nöp jag bort lite från varje halva... så dag 1 och 2 tog jag en bit och dag 3 två pyttebitar.... det blir ju inte exakt men det är tillräckligt bra. =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Mabaja
    FruW skrev 2011-08-15 14:16:22 följande:
    Jag skulle försöka dela den i tre lika stora bitar.. Med hjälp av en kniv eller försöka bryta...
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • JoWiAn

Fy vad det är tråkigt att vänta. LÄNGTAR efter min mens! Dag 41 idag.... Vill köpa ÄL stickor och börja göra babys ju!

• LisaVäntar

Usch vilken tjatig väntan, nästan värre än att bara vänta på bim! Kan du inte få någon hjälp att få igång den??

• plutten02

Gjorde ett Cb digitalt nu ikväll och det var negativt... Så det var TIDIGT MF även denna gången.

• Together90
    plutten02 skrev 2011-08-15 20:29:02 följande:
    Gjorde ett Cb digitalt nu ikväll och det var negativt... Så det var TIDIGT MF även denna gången.

Jag beklagar verkligen :(
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11
  • Maho81

Åh vilken mens- och ryggvärk jag har! Jag hoppas verkligen att det är en bebis som spökar!

• LisaVäntar

Så ledsen för din skull plutten! Vänta till efter bim nästa gång så slipper du besvikelsen om det blir likadant igen :-/

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3