• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Glömde.. I går började jag med progesteronsalvan, ska bli spännande att se om det ger ngt resultat!

• LisaVäntar

Nej, har haft det någon månad innan, aldrig innan Viggo.. Spännande, hoppas det hjälper!! :) när ska alla testa?

• Javisst

Mimmi, jag ska få blodförtunnande sprutor vid plus (pga upprepade mf) så det är viktigt att börja med dem så snart som möjligt vid en ev graviditet.

Lycka till med salvan Mimmi. Hoppas dem gör susen

LisaV - jobbigt med spottings! Men kan det inte vara nidblödning? Eller när är det man får det? Du har väl flera dagar till BIM?

• Lofot

hm.. antar att mit inlägg inte kom med igår. Upprepar mig.

Igår morse när vaknade så kändes det som kramp i äggstockarna ett bra tag. Samt lite spänt. Vad var det?! Det gjorde liksom lite ont...fast ändå inte. Jo. men tänk kramp/håll... fast där.

LisaVäntar: *harkel* mjaa... Skrattande Testade för tre dagar sedan, dvs BIM - 9 (vilket är på TOK för tidigt) så jag såg ju inget. Men fick dåligt samvete direkt samt att jag blev besviken så nu tänker jag bannemej inte testa mer inna BIM! Visst kan det visa negativt 5 dagar innan BIM också för att efter BIM visa plus?! Vore jättekonstigt ifall det inte va nåt nu,,,,

• LisaVäntar

Det är nog inte nidis, inte såhär sent i cykeln.. Dag 29 idag, ingen mens, bara spottings igår och idag :(

Haha, kanske liiiiiite för tidigt ;) men härligt att den neurotiska andan hålls uppe här *retas*.. hoppas det betyder graviditet!!!

• Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-08-19 14:46:29 följande:
    Det är nog inte nidis, inte såhär sent i cykeln.. Dag 29 idag, ingen mens, bara spottings igår och idag :(

Haha, kanske liiiiiite för tidigt ;) men härligt att den neurotiska andan hålls uppe här *retas*.. hoppas det betyder graviditet!!!
    Hehe.

Jo, såklartd et är en NIDIS! Håller tummarnaaaaa!
  • LisaVäntar

Ja, såklart bara väntar på plusset nu!
    När hade du BIM? När kan det vara rimligt för dig att testa??

• Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-08-19 15:49:46 följande:
    Ja, såklart bara väntar på plusset nu!
    När hade du BIM? När kan det vara rimligt för dig att testa??
    Har bim den 24e, alltså onsdag. Bör nog vänta tills BIM... om jag klarar det :D OM inte annat så för att jag lovat maken :D
  • Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-08-19 17:54:01 följande:
    Haha, kanske kan vara klokt då.. Om inte annat så för husfridens skull ;)
    Ja, precis :D
    hehe
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3