• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Träffade en gammal gymasiekompis igår som jag inte träffat sen dess av en slump.. Gissa vad?! Hon var gravid! Hon som aldrig skulle ha barn.. "det bara hände".. Vafan??

Fick iaf svar på progprovet, 18. Han sa att det tyder på att jag har äl.. Någon som vet referensvärden??

• FruW

Tjoho! Fick brev idag från reproduktionsenheten på Sahlgrenska, bekräftelse på att de fått vår remiss o att vi nu står i kön. ska få en tid inom 3 mån för startsamtal. Är så glad över detta, ville bara dela med mig :D

• MCT79
    FruW skrev 2011-08-22 18:19:47 följande:
    Tjoho! Fick brev idag från reproduktionsenheten på Sahlgrenska, bekräftelse på att de fått vår remiss o att vi nu står i kön. ska få en tid inom 3 mån för startsamtal. Är så glad över detta, ville bara dela med mig :D
    Yähj! Grattis!!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MissT
    FruW skrev 2011-08-22 18:19:47 följande:

Stort grattis!!! Vad glad jag blir
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3