• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Mrs Lilac

Tack! Har dock inte blivit gravid igen ännu.. Självklart kommer allt gå bra för dig den här gången! Jag hoppas att jag klarar att njuta om jag blir gravid igen. Får man missfall igen så blir det ju inte bättre av att man oroat sig innan, snarare får man passa på att vara glad. När man sitter där med sin bebis om x antal månader och allt har gått bra så kommer det nog kännas tråkigt att tänka på att man inte kunde njuta av graviditeten.. NJUT!!

• MissT
    Lofot skrev 2011-08-17 17:48:02 följande:
    Okej. Vill fortfarande inte ta ut någonting i förskott... Men... Kissnödig heeeela tiden, samt att det spänt i magen till och från och att den känts uppblåst. Trött...
    MEEEEEN, det kan ju vara mens också.
    Håller tummarna stenhårt för att mensen håller sig borta
  • LisaVäntar

Det är lugnt Mimmi! Känns på ett sätt skönt att vi inte är de enda det har drabbat..

Har du lyckats hålla dig från att testa rosen?? Har alla klarat det? Jag har iaf inte testat än :) men väntar nog mest på beskedet från läkaren..

• Lofot

Girls! Nu på morgonen när jag vaknade så kändes det som kramp i äggstockarna ett bra tag. Samt lite spänt. Vad var det?! Det gjorde liksom lite ont...fast ändå inte. Jo. men tänk kramp/håll... fast där.

LisaVäntar: *harkel* mjaa... Skrattande Testade för tre dagar sedan, dvs BIM - 9 (vilket är på TOK för tidigt) så jag såg ju inget. Men fick dåligt samvete direkt samt att jag blev besviken så nu tänker jag bannemej inte testa mer inna BIM!

• FruW

Hallå!!

Hur mår ni? Bim börjar närma sig för några här, några symptom? Ngn mer som testat?

• Nikki GBG

här är mina symptom:

kissar 4-5 gånger per natt och ännu mer på dagen
    huvudvärk varje dag från och till
    extremt trött
    molvärk i mage och i ryggslut
    hungrig men tappat aptiten
    känslig
    drömt att jag var gravid
    helt plötsligt lågt blodsocker flera gånger/dag (har diabetes typ 1)
    spända bröst
    kände ett hugg i magen på höger sida 4 dagar efter ägglossning (hoppas det var när ägget fäste)

så jag hoppas ju att inte alla dessa symptom är skengraviditet!! Skäms

• Javisst

Det låter ju helt klart lovande Nikki!

Jag har BIM på tisdag tror jag det är. måste kolla upp sedan. Kommer dock inte testa fören tidigast BIM, har aldrig plussat tidigare ändå. Hade det inte varit för medicinerna hade jag helt klart velat vänta ytterligare några dagar efter BIM men jag tror jag är för nyfiken

Inga symptom vad jag vet. Trött visserligen, men det finns det ju många orsaker till nu när semestern är över

• Nikki GBG
    Javisst skrev 2011-08-19 10:29:04 följande:
    Det låter ju helt klart lovande Nikki!

Jag har BIM på tisdag tror jag det är. måste kolla upp sedan. Kommer dock inte testa fören tidigast BIM, har aldrig plussat tidigare ändå. Hade det inte varit för medicinerna hade jag helt klart velat vänta ytterligare några dagar efter BIM men jag tror jag är för nyfiken

Inga symptom vad jag vet. Trött visserligen, men det finns det ju många orsaker till nu när semestern är över
    men det är ju lika stor chans till plus oavsätt symptom eller inte.. första gången jag var gravid hade jag massa symptom, andra gången inga symptom alls..
    håller tummarna för att du plussar senast på bim Glad
  • FruW

Låter spännande nikki, håller tummarna!

Javisst, vad äter du för mediciner?

Lisa, brukar du ha spottings? Det har jag, nästan varje månad, lite jobbigt.. Håller tummarna för att du får plus trots spottingsen!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3