• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

Tack fina mimmi  
    Ja jag hoppades verkligen att jag var redo men jag blir stressad även fast jag försöker att inte bli påverkad. Jag kommer gärna tillbaka, när jag läkt lite mer - och då hoppas jag att ni har flyttat över i andra tråden! {#emotions_dlg.flower} 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    LisaVäntar skrev 2011-08-31 20:37:19 följande:
    Massa kramar till havsklippan!!! Gör bara det du mår bra av, alla förstår... Vi tänker på dig även om du inte hänger här..
    Massa kramar tillbaka, ni är så fina hela bunten! 
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MissT

Massor med kramar till dig Havsklippan! Ta hand om dig! {#emotions_dlg.flower}

• FruW

Tjoho!!

Hur mår ni?

Idag har jag varit på Apoteket o hämtat ut mer pergo, ska köra dubbel dos från och med i morgon. Undrar hur jag kommer må...

• MCT79

mimmi du kommer förmodligen känna av äggstockarna! Nu jäklar!!  'piska piska på mimmis äggstockar*  Du ska inte proppa i sambon lite rosenrot framöver? det sägs pigga upp simmarna också...

Väntar tvillingar! 14+4 idag!
  • FruW

Jag har gjort det tidigare, men han mådde inte så bra av dom, men kan ju alltid fråga ;)

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-01 13:46:40 följande:
    Jag har gjort det tidigare, men han mådde inte så bra av dom, men kan ju alltid fråga ;)
    Du mår inte bra av pergo - han mår inte bra av rosenrot... rättvist och bra! ;)

nej då jag förstår.. jag "snedtände" på rosenrot under högskoletiden... fnittrade helt hysteriskt åt ingenting och kunde inte sluta... så det var med försiktighet jag provade igen...haha!
    Väntar tvillingar! 14+4 idag!
  • Lofot

Har fått alla provsvar nu både jag och maken. Det är inga fel nånstans.
    Är det stor chans då att det nångång blir en bebis?! 

• FruW

Samma här Rosen, inte hittat något fel - det måste betyda att chanserna är enorma för bebis, eller hur!! Är ju egentligen ett bra besked, även om man ibland önskar att det kunde va ngt litet fel som gick lätt att bota med ett piller..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3