• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Hoppas det blir fina plus för er båda!

• MissT
    FruW skrev 2011-08-26 12:38:35 följande:
    Åh va fina ni är, tack!!

Dock har det börjat komma små små bruna flytningar, så tror att även jag får sålla mig till er som gör nya försök i september..,
    Håller tummarna för att det inte är så.....................
  • FruW

Åh jag hoppas sååå att ni har rätt! Tack för alla tummar

• Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2011-08-25 19:09:25 följande:
    Hm... nu behöver jag inte fundera längre, satkärringen kom till mig i morse. Demon
    Ringde därför till gynmottagning idag för vi måste få hjälp nu känner jag. Vi blir ju gravida men det blir missfall, eller blir missbildningar, eller släpper i samband med mensen... Gaaah... Vi skulle börja med att prata. Men de hade inte tid förrän början av oktober, känns som en evighet dit... Så jag åkte hem och jobbade i dag för jag blev så låg av det här. Men det gick faktiskt jättebra att jobba hemma! Det ska jag be mig chef om att få göra fler gånger....

Hoppas ni andra har bättre tur i helgen!! Det är ju inte så långt till söndag nu mimmi så om du skulle testa innan så borde det ju ändå kanske kunna synas lite grann iaf....

Hoppas hon inte kommer till dig Saftochbulle, håller alla mina tummar!

Tack för tummarna!
  • FruW

Nej, jag vågar inte testa idag!! Men i morgon är en annan dag... Känner att jag behöver få leva i tron att det kanske kanske skulle kunna bli ett plus, ett par timmar till...

• Javisst
    BIM AUGUSTI
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    24 aug - Rosen1 ( 9e försöket efter 3 tidiga mf)
    25 aug - Maho81
    27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)
    28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)

BIM SEPTEMPER
    23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA).

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    JoWiAn

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
  • FruW

Duktig du är saftochbulle! Jag ska försöka jag med.. :)

• Lofot
    BIM AUGUSTI 24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)25 aug - Maho81 27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf) 28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf) 28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)
    BIM SEPTEMPER 23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA). 23 sep-Rosen1 (10 försöket, 3mf)
    VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma) JoWiAn    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} leaeva efter 4mf och x meh84 (1 MA dec-10) MissT (2MA, det senaste dec-10) MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X) SoMa72 (efter 4 MF) Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)

Håller tummarna för alla som ska testa snart!!!

Jag fick svar på mina prover igår och allt såg bra ut med kromosomuppsättning och allt. Känns ju bra. Nu får vi vänta in makens provsvar också...    
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3