• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Nikki jag har ingen koll på att testa med äl innan bim för att påvisa graviditet, men har hört att det kan gr utslag på både grav o kommande mens... Håller tummarna för dig!

• Nikki GBG
    FruW skrev 2011-08-27 15:23:41 följande:
    Nikki jag har ingen koll på att testa med äl innan bim för att påvisa graviditet, men har hört att det kan gr utslag på både grav o kommande mens... Håller tummarna för dig!
    tack Glad ingen mens och bim-dagen lider mot sitt slut.. inget tecken på att den är på väg inom de närmaste timmarna heller för tempen har inte gått ner än.. och tappen är fortfarande stängd.. om jag nu inte är gravid så hoppas jag den kommer senast i morgon men ännu hellre ett plus på gravtesten!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-27 08:03:11 följande:
    Jo tyvärr! Testade nu, inte ens det svagaste streck :(

Måste vara salvan som min kropp reagerar på... Ska smörja till i morgon, då är bim, testa en gång till sen slutar jag med salvan. Nästa månad är det dubbeldos pergo som gäller!
    Missade det här inlägget i morse.... fasen också mimmi... jag håller fortfarande tummarna för att mensen håller sig borta och ett plus kommer...
    Men progesteronet måste ju ha gjort någon nytta om mellanblödningarna upphörde?
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • FruW

Ingen fara vännen! :)

Jo krämen har absolut gjort nytta! Men nu är kärringen här iaf..

Hur mår du MCT?

• MCT79
    FruW skrev 2011-08-27 21:49:29 följande:
    Ingen fara vännen! :)

Jo krämen har absolut gjort nytta! Men nu är kärringen här iaf..

Hur mår du MCT?
    jävla skit kärring...

jo jag mår okej... mindre bra idag men jag tog nog ut mig i morse när jag grävde upp rosor så jag får skylla mig själv...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • FruW

MCT försök att ta det lite lugnt också (om du inte redan gör det) om några månader blir det ju fullt upp så du får vila lite nu o be mannen passa upp dig lite istället ;)

Lisa ja bu jäklans är det dags för plussen!! Får hoppas på nikki!!

• Lofot

Nej vad trist Mimmi80! :( Nästa gång ska det INTE komma nån tant röd till nån av oss!!!

Det regnar jäääääättttemycket här... 

• FruW

Det har vräkt ner här med, hela morgonen! O i går med, tillsammans med åska - hela dagen! Kul väder.. I dag är det marknad här hemma, bor i en liten ort så det enda kul som händer på hela året, på orten alltså.. Flört

Lite trist att det ska bli så dåligt väder då, men ska ta på mig regnkläder o stövlar o ta med hunden ner. Synd att vi inte har hunnit köpa något regntäcke till honom än,....

Hoppas ni alla får en skön söndag!

KRAM

• Lofot
    FruW skrev 2011-08-28 09:32:53 följande:
    Det har vräkt ner här med, hela morgonen! O i går med, tillsammans med åska - hela dagen! Kul väder.. I dag är det marknad här hemma, bor i en liten ort så det enda kul som händer på hela året, på orten alltså.. Flört

Lite trist att det ska bli så dåligt väder då, men ska ta på mig regnkläder o stövlar o ta med hunden ner. Synd att vi inte har hunnit köpa något regntäcke till honom än,....

Hoppas ni alla får en skön söndag!

KRAM

Men lite mysigt är det allt :) Kul med marknad!!! Här blir det IKEA.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3