• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Tråkigt med alla monsterbesök :(

Är det bara nikki kvar nu?

Är på mobilen så kan inte hjälpa dig maho!

• Lofot

Upp och ner går lilla humöret.  Från att vilja ligga i och hålla på som kanin ena månaden så har jag verkligen ingen lust andra... Ibland känns det inte ens värt att försöka när man bara blir besviken. Men nånstans där inne så gör man det likt förbannat. Jag står där med ett ältest i handen vareviga morgon, även fast jag om kvällarna nästan dissar maken när det kommer till myset... 

Är trött på det här nu.   

• Saftmedbulle
    Maho: Jag fixar...

BIM AUGUSTI 

25 aug - Maho81
    27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)

BIM SEPTEMPER 
    15 sep -  LisaVäntar  (7:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA).
    21 sep - Maho81 (2.a försöket efter MA i v. 14)
    23 sep-Rosen1 (10 försöket, 3mf)
    25 sep - Saftochbulle (12:e försöket, 3mf)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    JoWiAn
    Kiyona (försök 1 efter 3 mf samt ett X)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-08-30 18:10:23 följande:
    Upp och ner går lilla humöret.  Från att vilja ligga i och hålla på som kanin ena månaden så har jag verkligen ingen lust andra... Ibland känns det inte ens värt att försöka när man bara blir besviken. Men nånstans där inne så gör man det likt förbannat. Jag står där med ett ältest i handen vareviga morgon, även fast jag om kvällarna nästan dissar maken när det kommer till myset... 

Är trött på det här nu.   
    Jag vet hur det är... kan tyvärr inte komma med några kloka ord... kanske ta en paus en månad eller två? Fast det vill man ju inte heller...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Usch vad jag förstår dig rosen! Man kan bli knäpp av det här... Jag har iaf satsat på digitala test denna gången så slipper man iaf gissningsleken :/ glöm inte ta hand om dig och maken, njut av det du faktiskt har! Otroligt lätt att glömma vad man har att vara glad över när man hela tiden tänker på vad man inte har!

• Lofot

Ja, det är väldigt lätt hänt att allt bara kretsar kring barnagörandet. Kommer på mig själv ibland att stanna upp och njuta av vad maken och jag har. Men ibland är det svårt för det vore ju, helt otroligt fantastiskt, att få göra någonting som är en blandning av honom och mig. Det största. Det finaste. Det vackraste och mest underbara i världen.

Ta en paus, javisst. Ibland funderar jag på det. Men han skulle aldrig gå med på det, och jag skulle nog egentligen inte må bättre.

Svårt. :)   

• JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-08-29 06:59:02 följande:
    Hej alla ni underbara.

Så ledsen för er som inte fick plus denna månaden heller. :( håller ju tummarna för er för fullt.

Hur är det JoWiAn ? Har du fått igång äl ordentligt ännu?

Kram på er

Jag vet inte alls var jag befinner mig. Läkaren sa den 8/8 att mensen var på väg. Idag är det 31 och fortfarande ingen mens. Testade i fredags... Inget plus... :-/
  • JoWiAn
    JoWiAn skrev 2011-08-31 18:08:49 följande:

Jag vet inte alls var jag befinner mig. Läkaren sa den 8/8 att mensen var på väg. Idag är det 31 och fortfarande ingen mens. Testade i fredags... Inget plus... :-/

Alltså är jag på dag 57 efter MF!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-31 18:08:49 följande:
    Men fy fan vad drygt..... :((
    Lofot skrev 2011-08-30 18:51:18 följande:
    Ja, det är väldigt lätt hänt att allt bara kretsar kring barnagörandet. Kommer på mig själv ibland att stanna upp och njuta av vad maken och jag har. Men ibland är det svårt för det vore ju, helt otroligt fantastiskt, att få göra någonting som är en blandning av honom och mig. Det största. Det finaste. Det vackraste och mest underbara i världen.

Ta en paus, javisst. Ibland funderar jag på det. Men han skulle aldrig gå med på det, och jag skulle nog egentligen inte må bättre.

Svårt. :)   
    Ett par månader tänkte jag tvärtom.. istället för att tänka på det största vackraste finaste så tänkte jag på allt vi kunde göra då (och nu) utan att behöva tänka på någon anann än oss själva... sova länge, köpa det vi vill, sticka iväg spontant på en resa, resa till platser som är klart osmidiga med barn osv...

Det är ju bara ett sätt att lura sig själv.. men det fungerade...ett tag... haha!
    Väntar tvillingar! 14+3 idag!
  • LisaVäntar

Men fy vad drygt jowian! Lider med dig, det enda som är värre än alla tester o all väntan är att vänta på att ens kunna försöka!!

Borde ha äl imorgon, HOPPAS testen visar det! Nu blir det ligga av!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3