• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    FruW skrev 2011-08-27 06:53:52 följande:
    Skönt att allt såg bra ut rosen!!

Ja. :)

Har du testat?!?!?!

• FruW

Nej jag har inte det, funderar dock på att göra det men vet inte riktigt om jag "orkar"...

Kom lite rött blod när jag va på toa i natt, så... :/

• Lofot
    FruW skrev 2011-08-27 07:13:22 följande:
    Nej jag har inte det, funderar dock på att göra det men vet inte riktigt om jag "orkar"...

Men skit :( Håller tummarna att det inte kommer nå mer!!!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-27 07:13:22 följande:

Men fasen... det ska ju komma ett PLUUUUUUUUS..... jag håller tummarna...än...  it ain´t over until it´s over...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • FruW

Jo tyvärr! Testade nu, inte ens det svagaste streck :(

Måste vara salvan som min kropp reagerar på... Ska smörja till i morgon, då är bim, testa en gång till sen slutar jag med salvan. Nästa månad är det dubbeldos pergo som gäller!

• Nikki GBG

har bim idag eller i morgon. inget utslag på testlagrets gravtest och tappen e bomb-försluten, spetsig och väldigt låg, alltså inga tecken på att mensen e på g inom de närmaste heller.
    blev dock förvånad då jag tog ett testlagrets ägglossningstest och det visade så här starkt!?? igår var ägglossningstestet bara ett svagt svagt skuggstreck.
    läst att ägglossningstest även ger utslag på graviditet, kanske tidigare än gravtestet så vad tror ni!??
    för det kan väl inte ge utslag på mens-hormoner!!!? tempen är fortfarande hög oxå..

• MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-08-27 08:21:17 följande:
    har bim idag eller i morgon. inget utslag på testlagrets gravtest och tappen e bomb-försluten, spetsig och väldigt låg, alltså inga tecken på att mensen e på g inom de närmaste heller.
    blev dock förvånad då jag tog ett testlagrets ägglossningstest och det visade så här starkt!?? igår var ägglossningstestet bara ett svagt svagt skuggstreck.
    läst att ägglossningstest även ger utslag på graviditet, kanske tidigare än gravtestet så vad tror ni!??
    för det kan väl inte ge utslag på mens-hormoner!!!? tempen är fortfarande hög oxå..

Måste tyvärr meddela att jag HAR fått starkare utslag på ältest inför mens... när jag fått utslag på ältest som berott på HCG har det varit lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.. :(
  • Nikki GBG
    MCT79 skrev 2011-08-27 10:14:01 följande:
    Måste tyvärr meddela att jag HAR fått starkare utslag på ältest inför mens... när jag fått utslag på ältest som berott på HCG har det varit lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.. :(
    oki fast i kombination med att tappen är som vid graviditet och inte mens så finns det hopp (lågt placerad, mjuk, helt sluten) plus att tempen e hög (37,3)
  • MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-08-27 10:21:27 följande:
    oki fast i kombination med att tappen är som vid graviditet och inte mens så finns det hopp (lågt placerad, mjuk, helt sluten) plus att tempen e hög (37,3)
    Det låter hoppfullt!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3