• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Usch va jobbigt jowian! Har du ringt läkaren ngt mer? Hur sent/tidigt var ditt mf, förlåt att jag inte minns.. Tror man kan gå provera (?) för att få igång mensen, men vet inte, kanske bara va vid pco...

Ngn som har testat dubbel eller trippel dos pergo?

Igår ringde dom från butiken där jag beställt min klänning, den har kommit nu!!!! :D såå spännande o nervöst, tänk om den är för liten!! Eller jag inte gillar den!

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-08-31 19:24:46 följande:
    Usch va jobbigt jowian! Har du ringt läkaren ngt mer? Hur sent/tidigt var ditt mf, förlåt att jag inte minns.. Tror man kan gå provera (?) för att få igång mensen, men vet inte, kanske bara va vid pco...

Ngn som har testat dubbel eller trippel dos pergo?

Igår ringde dom från butiken där jag beställt min klänning, den har kommit nu!!!! :D såå spännande o nervöst, tänk om den är för liten!! Eller jag inte gillar den!

Nä inte ringt läkaren.... Borde kanske ringa. Men han är där bara en gång i veckan och har knappast tid för samtal Jag fick MF i v 5+4 så borde haft mens för längesen. Första MF var i 5+5 fick mens som vanligt 31 dagar efter MF. MF 2 var i 6+5 och då fick jag mens dag 54.... Men det var lite mer väntat att de skulle dröja några extra dagar. Men nu är jag som sagt på dag 57. Har haft hugg i livmodern idag men annars ingen känning av att mensen skulle vara på gång.
  • FruW

Vi mina mf, som alla har varit tidiga, har mensen kommit som vanligt, så jag har nog inga bra råd att ge.. Har de kollat med Vul efter mf? Håller tummarna för att den kommer snart! Provat att sexa, kan få igång den ibland... Men kanske inte så kul anledning direkt ;)

• plutten02

Misstänker ÄL i söndags så det var 14 dagar sen MF/mens kom... Vet inte vad jag ska tro det var för det var så tidigt...

Hade sex i torsdags... Så jag tror inte det var någon chans denna månaden

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-31 20:06:51 följande:
    Misstänker ÄL i söndags så det var 14 dagar sen MF/mens kom... Vet inte vad jag ska tro det var för det var så tidigt...

Hade sex i torsdags... Så jag tror inte det var någon chans denna månaden
    Du vet att äl kan flytta sig... den enda tiden som "ska" vara i stort lika varje månad är tiden från ägglossningen till nästa mens. Så om man har oregelbunder menscykel så är det oftast tiden från mens fram till ögglossningen som varierar!

Äl kan vara knepigt att hålla reda på... ältester var ju bra så man kan ju stressa och ge den här "måste" känslan...
    Väntar tvillingar! 14+3 idag!
  • Dag och natt
    Lofot skrev 2011-08-30 18:10:23 följande:
    Upp och ner går lilla humöret.  Från att vilja ligga i och hålla på som kanin ena månaden så har jag verkligen ingen lust andra... Ibland känns det inte ens värt att försöka när man bara blir besviken. Men nånstans där inne så gör man det likt förbannat. Jag står där med ett ältest i handen vareviga morgon, även fast jag om kvällarna nästan dissar maken när det kommer till myset... 

Är trött på det här nu.   
    Samma här... Förutom att jag inte kör med äl-tester... Jag har en riktig riktig deppdag sen igår. När tårarna väl kommer så kommer de i floder, så jag har varit hemma idag. Jag trodde jag var redo för FL igen men jag märker att jag inte är det... Vill så gärna vara här och följa er alla men jag mår inte bra av det. Ska ta kontakt med min kurator igen för det känns som min kropp håller på att gå i tusen bitar. 
    Stor kram till er alla och jag hoppas att vi alla når våra drömmar en dag! <3

(Ps, du kommer säkert se ljuvlig ut i din klänning mimmi!! {#emotions_dlg.flower})
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-08-31 20:19:20 följande:
    Samma här... Förutom att jag inte kör med äl-tester... Jag har en riktig riktig deppdag sen igår. När tårarna väl kommer så kommer de i floder, så jag har varit hemma idag. Jag trodde jag var redo för FL igen men jag märker att jag inte är det... Vill så gärna vara här och följa er alla men jag mår inte bra av det. Ska ta kontakt med min kurator igen för det känns som min kropp håller på att gå i tusen bitar. 
    Stor kram till er alla och jag hoppas att vi alla når våra drömmar en dag! <3

(Ps, du kommer säkert se ljuvlig ut i din klänning mimmi!! {#emotions_dlg.flower})
    Tusen tusen kramar till dig Havsklippan... ge kropp och själ den tid den behöver... jag hoppas såå ni får ett nytt frö snart...  Hjärta
    Väntar tvillingar! 14+3 idag!
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-08-31 20:20:30 följande:
    Tusen tusen kramar till dig Havsklippan... ge kropp och själ den tid den behöver... jag hoppas såå ni får ett nytt frö snart...  Hjärta
    Tack sötis det hoppas vi med Hjärta
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Åh havsklippan! Så ledsen att höra att du har det så jobbigt! Ta den tid du behöver, du är alltid välkommen hit vännen!!

Stor kram från mig

• LisaVäntar

Massa kramar till havsklippan!!! Gör bara det du mår bra av, alla förstår... Vi tänker på dig även om du inte hänger här..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3