• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-10 05:17:58 följande:
    Trodde jag skulle jobba idag och gick upp alldeles för tidigt...Obestämd
    Uj vad surt!  Jag har vaknat var 20:e minut hela natten... fram till 5... sen sov jag som en klubbad till kl 8...  :O
    Motion ska vara bra! Man kan inte skaka loss ägget som en del verkar tro...

Mimmi, gör inte av med alla pengar nu! (eller jo!)  kram!
    Väntar tvillingar! 15+6 idag!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-09-09 21:06:08 följande:
    Blä! Fick precis reda på ytterligare en graviditet i kompiskretsen. I det gängets vi 3 par, varav båda de andra väntar barn nu, är beräknat till dagarna jämte varann. Just nu känns det skitjobbigt, som om jag inte kommer orka umgås med dom alls på länge! :(

Lider med dig!{#emotions_dlg.flower}
  • Lofot

Förstår dig helt och hållet mimmi!!! Känner en som också nyss fått bebis och jag tycker det känns som att hon pussar och gosar lite extra när jag är där... Säkert inbillning från min sida, men det känns så. Jättejobbigt. Inga komplikationer med nånting har hon haft, gravid direkt, ingen svår graviditet, jättesnabb och bra förlossning mm. Och så kan hon klaga inför mig om att nätterna är jobbiga...
    Suck.

• LisaVäntar

Usch, hoppas verkligen inte det är så :( jag blir så less på min kompis som klagar när hon får vabba när hennes ettåring är förkyld.. Hon blev gravid av en slump, precis som hon ville innan hon blev 25, lätt graviditet, lätt förlossning och jordens sötaste unge.. Var tacksam att du får en extra dag hemma med din dotter för Guds skull!!!

• MCT79

Här kommer en bild från JoWiAn!

Bim+4

Väntar tvillingar! 15+6 idag!
  • Saftmedbulle
    Lofot skrev 2011-09-10 08:13:00 följande:
    "en del kvinnor blir besvikna över att man inte hittar någon orsak till missfallen.
    - Men då ska man veta att det är något positivt att man inte har hittat någon orsak och att man ändå har en bra prognos för en lyckad graviditet, säger Kristina Gemzell Danielsson. "

www.villhabarn.se/content/317-Nya-ron-om-orsa...

Ville bara dela med mig. Blev just lite lättad. 
    Tack för uppmuntran!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-09-10 10:53:17 följande:
    Här kommer en bild från JoWiAn!

Bim+4

Tack än en gång!!!

Äntligen har jag fått det efterlängtade starka strecken! När jag var gravid de tre andra gångerna ökade inte HCG alls så snabbt. Fick aldrig ett streck som var starkare än kontrollstrecket fast att jag var på BIM+14. Ingen garanti att de går bra men känner att man kan känna sig glad för tillfället. Går det åt helvete så gör det det ändå fast jag är glad eller inte. Så jag har bestämt mig för att försöka vara glad för nuet! O längta massor efter den 23/9   
  • JoWiAn

Skickar över en massa graviditetsbacieller till alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kräks Fanns ingen nys så jag får spy ut dom

• Saftmedbulle
    JoWiAn skrev 2011-09-10 10:59:25 följande:
    Skickar över en massa graviditetsbacieller till alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kräks Fanns ingen nys så jag får spy ut dom
    Lite småäckligt kanske, men det är tanken som räknas så..tack ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3