• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Ja det med ältesten är ju bara ungefär. Jag fick glad gubbe på måndagen kollade äggblåsorna mån, ons och fredag. På torsdagen hade de släppt. Så dagen efter stämde inte på mig tyvärr. Jag hade även älont på tisdagen.

Så stanna nu i sängen Mimmi och ha lite gympa ;)

• MissT

Härligt Mimmi! Ha det så mysigt med mannen ikväll

• plutten02

Shit har inte kommit till något apoteket idag är så trött Glad

Om jag vill spara morgonurin i morgon... Så jag kan köpa ett test när apoteket öppnar....  Hur gör jag det på bästa sätt??

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-11 13:46:41 följande:
    Shit har inte kommit till något apoteket idag är så trött Glad

Om jag vill spara morgonurin i morgon... Så jag kan köpa ett test när apoteket öppnar....  Hur gör jag det på bästa sätt??
    Man ska inte spara urin har jag läst någonstans... det ska vara "färskt". Men om du är på bim i morgon ska det inte behövas morgonurin heller. =)
    Väntar tvillingar! 16+0 idag!
  • FruW

Haha, tack för allt stöd tjejer!! Ska bli såå skönt att få hem sambon igen! Fick ett sms av honom i går kväll, när jag saknade honom som mest, tänk att man kan bli så glad över ngt så litet!

Lite OT nu, men... Ngn som kan tipsa om gott prisvärt vin, gärna på box, både rött o vitt. O mousserande, men på flaska då ;)

Vinet ska drickas till en blandad buffé.

Kram på er

• MCT79
    Lofot skrev 2011-09-11 12:35:36 följande:
    Hur många dagar tar det för ägget att slå sig till ro? om det nu gör det.
    Om du menar tiden från ägglossning till implantationen i livmodern så har jag sett siffror på 6-10 dagar. Men precis som leaeva säger så vet man aldrig när det släpper så även om man får positivt äl-test säg den 1 september så är det inte säkert att ägget släpper då.
    Det är nog förklaringen hos de som plussar efter bim... ägget släppte inte när man trodde och därför implanerades det senare och när man är på bim+3 kanske man i själva verket är bim-1...hängde du med?
    Väntar tvillingar! 16+0 idag!
  • HjärtatAlicia

Delar med mig av min glädje till er här med :) (bebis hjärtljud i vecka 10+5)

">

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-11 14:13:48 följande:
    Om du menar tiden från ägglossning till implantationen i livmodern så har jag sett siffror på 6-10 dagar. Men precis som leaeva säger så vet man aldrig när det släpper så även om man får positivt äl-test säg den 1 september så är det inte säkert att ägget släpper då.
    Det är nog förklaringen hos de som plussar efter bim... ägget släppte inte när man trodde och därför implanerades det senare och när man är på bim+3 kanske man i själva verket är bim-1...hängde du med?

Ja, tack! Jag hängde med :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3