• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    Dag och natt skrev 2011-09-19 20:46:13 följande:
    Har lagt upp en ny testbild under mitt bildgalleri från i morse för de som gillar tester.

Ingen större skillnad från igår eftermiddag men jag köpte ju så många CB-tester i helgen så jag har tre vanliga och ett digitalt kvar...  

Jag kan inte heller se....
  • Lofot
    Alicia 72 skrev 2011-09-19 20:31:17 följande:
    Jag förstår det - mådde superdåligt innan min konisering!
    Då hade man precis börjat utföra konisering mha att man bränner bort och det var långt ifrån alla gynkliniker som utförde det. De allra flesta ville fortfarande söva och skära. Och jag är LIVRÄDD för att sövas!!
    På Kista-filialen till StGörans GYN hittade jag dock en underbart duktig gynekolog som jag litade stenhårt på och som utförde operationen.
    Den gjordes under lokalbedövning (man kan säkert sövas också om man så vill) och var över på några minuter.

Alicia

Gjorde det ont med bedövningen? Jag fick alternativet att bli sövd också, men jag vågar inte det. Det innebär ju alltid risker att bli sövd så går det smärtfritt utan så gör jag det hellre utan. Men däremot skulle jag önska lite lugnande innan...
  • SoMa72
    Har lagt upp en ny testbild under mitt bildgalleri från i morse för de som gillar tester.
    Ingen större skillnad från igår eftermiddag men jag köpte ju så många CB-tester i helgen så jag har tre vanliga och ett digitalt kvar...  
    Säger som de andra, kan inte heller se några bilder
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Alicia 72

Rosen, jag fick en spruta med lite lugnande medel innan. Nu var det här så länge sen så jag kommer inte ihåg detaljer. Men jag har inget minne av att bedövningen på något sätt skulle gjort ont eller varit obehaglig. Jag fick åka hem efter att ha tagit det lugnt en halvtimme efter operationen och mådde bra. Alicia

• Lofot
    Alicia 72 skrev 2011-09-20 09:09:09 följande:
    Rosen, jag fick en spruta med lite lugnande medel innan. Nu var det här så länge sen så jag kommer inte ihåg detaljer. Men jag har inget minne av att bedövningen på något sätt skulle gjort ont eller varit obehaglig. Jag fick åka hem efter att ha tagit det lugnt en halvtimme efter operationen och mådde bra. Alicia

Ah, ok. Men minns du om du blev nå lugn av sprutan då? :D
  • sugarrush

Men shit, här har man missat värsta grymma nyheten. GRATTIS GRATTiS GRATTIS HAVSKLIPPAN till det underbart snygga plusset!
    Puss vännen!

• sugarrush
    Verkar inte som om ditt bildgalleri är synligt...
    Fjärde gången gillt?
  • Lofot

Oroar mig ändå här hemma. Jag ringde till en gynekolog/barnmorska idag igen för att försäkra mig om att jag inte kommer få cancer och dö. Det här var inte bra för mina nerver...

Sen är jag svintrött i svanken och har varit det hela dagen. Kan det ha med graviditet att göra?! Eller har det med mensen att göra... eller kan det ha med båda sakerna att göra...?! :D

Jag stickar mössor.     

• MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 12:52:33 följande:
    Oroar mig ändå här hemma. Jag ringde till en gynekolog/barnmorska idag igen för att försäkra mig om att jag inte kommer få cancer och dö. Det här var inte bra för mina nerver...

Sen är jag svintrött i svanken och har varit det hela dagen. Kan det ha med graviditet att göra?! Eller har det med mensen att göra... eller kan det ha med båda sakerna att göra...?! :D

Jag stickar mössor.     
    Det kommer du inte göra...=)

Trött i svanken.. ingen aning.. jag blir det när jag gått/stått mkt...=)
    Väntar tvillingar! 17+2 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3