• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 16:38:11 följande:
    Men tydligen tar det lång tid för det att bli cancer ju...så jag behöver nog inte oroa mig...

Nu ska jag inte prata om detta i den här tråden förstås...  
    Låååååång tid om ens någonsin... en del har förändringar som bara försvinner av sig självt!
    Väntar tvillingar! 17+2 idag!
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-20 16:39:30 följande:
    Låååååång tid om ens någonsin... en del har förändringar som bara försvinner av sig självt!

Tack! :) så bara en sista sak..
    Jag har varit på cellprov en gång tidigare och då visade det inget. Men denna gången gjorde det och man bli kallad vart tredje år på kontroll. Så, det är nästan helt omöjligt att man skulle fått cancer under den korta tiden?! Eftersom att besöken är vart tredje år så måste det ju finnas en tanke bakom det.?!

:)  
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 16:42:01 följande:
    Tack! :) så bara en sista sak..
    Jag har varit på cellprov en gång tidigare och då visade det inget. Men denna gången gjorde det och man bli kallad vart tredje år på kontroll. Så, det är nästan helt omöjligt att man skulle fått cancer under den korta tiden?! Eftersom att besöken är vart tredje år så måste det ju finnas en tanke bakom det.?!

:)  
    Precis... cancer är inget som kommer över en natt... du kan ha haft de där förändringarna 3 veckor eller 2,5 år... utan att de blivit varken bättre eller sämre.
    Nästa gång de kollar dig kan de lika gärna vara borta igen. :)
  • MCT79

Rosen har du läst denna?
    www.oc.gu.se/gyn/cell.html  tycker den var jättebra och det är offentlig information från cancerfonden. Läs inte här på familjeliv eller nått sånt skit. =)

• MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 16:48:57 följande:
    SkämsTack snälla du! Nej, man är lite korkad som googlar runt...
    Näe inte korkad... orolig och i behov av information. Men det är oftast bättre att leta den här sortens information från bättre ställen. =)
    Hjärta
  • Lofot

Har läst nu och blev lite lugnare :) Men helst skulle jag vilja att överläkaren som kollade igår fanns här brevid ej hela tiden så jag bara kunde fråga igen och igen när jag blev orolig!
    Tack igen!!!{#emotions_dlg.flower} 

• MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 16:53:14 följande:
    Har läst nu och blev lite lugnare :) Men helst skulle jag vilja att överläkaren som kollade igår fanns här brevid ej hela tiden så jag bara kunde fråga igen och igen när jag blev orolig!
    Tack igen!!!{#emotions_dlg.flower} 
    Ja en sån läkare skulle man ha! En inom varje proffession! haha! =) Läs det där igen om oron kommer tillbaka tycker jag. Siffrorna talade mycket för sig själva. =)

KRAM!
  • FruW

Jag vill också ha tillgång till en hop duktiga läkare! ;)

Blir galen på det hör! Har haft bruna spottings i flera dagar, i dag kom det istället rött blod. Mensen ska ju komma på söndag, brukar inte komma så hör tidigt! Undrar om det kan va ytterligare ett tidigt mf...? Ngn ide att testa tror ni?

Blir så besviken varje dag jag kommer hem o kollar posten, fortfarande ingen remiss till Ivf :(

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 17:48:13 följande:
    Jag vill också ha tillgång till en hop duktiga läkare! ;)

Blir galen på det hör! Har haft bruna spottings i flera dagar, i dag kom det istället rött blod. Mensen ska ju komma på söndag, brukar inte komma så hör tidigt! Undrar om det kan va ytterligare ett tidigt mf...? Ngn ide att testa tror ni?

Blir så besviken varje dag jag kommer hem o kollar posten, fortfarande ingen remiss till Ivf :(
    När hade du äl?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3