• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie

Grattis till starkt plus Havsklippan!! Härligt att se!! Nu måste det bli bäbis... Kanske flera??

Mimmi, f-n vad trist med spottings... Men denna månad hade du progesteron också? När blir bim??

Vink, vink till alla er andra!!

EGO!
    Äl + 7 idag, fick en pregnyl sputa förra måndagen för att få ägget att släppa... Intressant! Äggblåsan var på 18 mm, lite rädd att den var i minsta laget, men litar på att doktorn vet vad han gör... Funkar inte detta så blir det dubbeldos pergo nästa månad. Denna månad är jag ostimulerad.
    Ska grav testa på lördag och hoppas på ett FETT plus... Jag är obotlig optimist!

KRAMAR!!

• FruW

Härligt pixan!! Ja jag har köpt progesteronsalva på nätet, men den här gången verkar den inte ha gjort sitt jobb :\

Käkade dubbeldos pergo den här månaden, bim på söndag. Har recept på dubbeldos nästa mån med, sen får det va till ivf'n...

Håller tummarna för dig!

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-09-19 19:15:30 följande:
    Härligt pixan!! Ja jag har köpt progesteronsalva på nätet, men den här gången verkar den inte ha gjort sitt jobb :\

Käkade dubbeldos pergo den här månaden, bim på söndag. Har recept på dubbeldos nästa mån med, sen får det va till ivf'n...

Håller tummarna för dig!
    Håller tummarna ändå Mimmi!!

Har bara vart inne på telefonen, men vi ses på fre! Kan möta upp Mct innan så möter vi dig tillsammans vid tåget? :)
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-09-19 19:46:55 följande:
    Jag åker 59an från jobbet till centralen Sofy!
    Ska jag inte plocka upp dig på jobbet istället? Är ju bara över St eriksbron in till stan sen då..
  • Dag och natt

Happiness: Tack fina!! Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen!

Rosen 1: Hoppas att den fina slemhinnan betyder att du är gravid  

Sofy: Tack söta!! En 31 maj/1juni-bebis verkar det första preliminära resultatet peka på.

pixan: Tack! Hehe jag har svårt att föreställa mig att det är flera utan jag hoppas att den som finns där vill stanna så mycket att den försäkrar mamma sin om att det är så genom att ge mig starka tester....! Hoppas att du också får plus på lördag!

LisaVäntar: Kram på dig! Ta den tiden du behöver härifrån, det är ganska skönt att komma härifrån ett tag så det gör du rätt i! {#emotions_dlg.flower} 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-09-19 17:05:45 följande:
    Vad var det för skillnad på missfallen?

Jo alltså, de två första visste vi att det hade fäst och sedan släppt igen. Då jag fick det några veckor efter bim. Men det här tredje, då testade jag en vecka innan bim , plussade svagt, och fick sedan mensen på samma dag jag skulle. Så det räknas som en kemisk graviditet, vilket vääääldigt många får utan att ens veta om det. (om man inte testar alldeles för tidigt förstås...)
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-19 17:38:40 följande:
    Åh Lisa vad tråkigt att du känner så! Men jag förstår dig! Du vet var vi finns när du är sugen igen! Skickar en stor kram o hoppas att du o ni snart känner er bättre

Rosen vad jag hört är det ganska vanligt, o om det är allvarligt så måste man ta bort det snabbt. Så jag tror inte att du behöver oroa dig men förstår att du gör det :\
    kram till dig!

Ego- jag blir galen på mina spottings! Varför ska de hålla på!!! Grrrrrrr! Bim på söndag, svårt att ens få upp hoppet liiiiite när det är så :(

Det var ju en lätt förändring stod det i brevet. Men hon ville ta bort det. Och visst det får hon väl, men jag blir så nervös... :(
  • Lofot
    Dag och natt skrev 2011-09-19 19:59:37 följande:
    Happiness: Tack fina!! Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen!

Rosen 1: Hoppas att den fina slemhinnan betyder att du är gravid  

Sofy: Tack söta!! En 31 maj/1juni-bebis verkar det första preliminära resultatet peka på.

pixan: Tack! Hehe jag har svårt att föreställa mig att det är flera utan jag hoppas att den som finns där vill stanna så mycket att den försäkrar mamma sin om att det är så genom att ge mig starka tester....! Hoppas att du också får plus på lördag!

LisaVäntar: Kram på dig! Ta den tiden du behöver härifrån, det är ganska skönt att komma härifrån ett tag så det gör du rätt i! {#emotions_dlg.flower} 

Tack! Det hoppas jag med.

och GRATTIS till ditt plus!!! :D 
  • Dag och natt

Rosen1: Jag hade också sånt kemiskt mf i maj i år, mycket svaga men ändå flera synliga plus, och sen kom mensen ungefär när den skulle komma. Tack förresten! Apropå cellförändringar har jag också haft såna, lätta, som jag tog bort för några år sedan. Jag blev nedsövd när de gjorde koniseringen, men det gick jättebra och visst är man nervös för operationer men det var en väldigt enkel sådan. Man märker ju inget. Nu har jag faktiskt inte kollat upp mig på några år, fick tid förra året när jag var gravid och nu har den kallelsen löpt ut utan att jag haft lust eller tid att gå. Men men jag hoppas att det inte har blivit några nya förändringar under den tiden. 
    Men vilket fall som helst, det kommer gå jättebra med koniseringen, du behöver inte vara orolig!! {#emotions_dlg.flower} 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3