• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-10-20 06:40:53 följande:
    Dagens tester... BIM+4 (enligt mina uträkningar). Men tror jag är någon dag efter då det digitala visade bara 1-2. Om någon vecka borde det visa mer också tycker jag. Glad

Wohooo! Håller tummarna!!
    Väntar tvillingar! 21+2 idag!
  • Tabbs2

Plutten det ser ju riktigt bra ut:)

Mimmi håller tummarna att det ser bra ut idag!

Havsklippan håller tummarna för dig oxå idag att bloproven ser bra ut...

Min temp hoppa upp ett snäpp idag så hade troligen ÄL igår...fick bara till en en gång igår o har inga större förhoppningar eg att det ska gå fortare den här gången än efter de andra missfallen...men man måste ju försöka lite annars har man ju ingen chans alls...

• Pandoras box78

Igår kväll började jag blöda, rött, nu idag så är det bara lite bruna flytningar och har inte ont.
    Hoppas att det bara var en reaktion på VUL, är så orolig att det inte ska gå vägen trots att vi sett hjärtat

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Tabbs2

Åh nej va påfrestande jobbigt! Men det är säkert bara att slemhinnor o annat är känsligare så säkert ingen fara...hoppas...

Kram

• FruW

Åh jag hoppas det inte är ngn fara!!! Håller tummarna, kram

• MCT79
    Pandoras box78 skrev 2011-10-20 10:59:24 följande:
    Igår kväll började jag blöda, rött, nu idag så är det bara lite bruna flytningar och har inte ont.
    Hoppas att det bara var en reaktion på VUL, är så orolig att det inte ska gå vägen trots att vi sett hjärtat
    Usch vad jobbigt,,, hoppas det bara är slemhinnorna som blivit irriterade i samband med VUL! Verkar vara många som råkar ut för det! Hjärta
    Väntar tvillingar! 21+2 idag!
  • SoMa72
    Håller tummarna för att det bara är en ofarlig liten blödning pga slemhinnorna... Kram på dig!!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MissT
    Åh vad jobbigt Men förhoppningsvis är det ingen fara utan "bara" som du skriver en reaktion efter ditt vul.
    Håller tummarna för det!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3