Javisst skrev 2011-10-17 17:54:50 följande:
Nu är jag inte expert på det här, men om han såg äggblåsor betyder det nog att du precis skulle ha äl. Var på gynbesök efer mitt andra mf då sa läkaren likadant. Dock hade jag ingen mens den månaden, och ingen äl heller, men det var nog bara pga av att min kropp inte var helt på banan efter skrapningen. Men mest troligt är ju att dessa äggen var påväg att släppa och har nu gjort.
Jag har känt av ÄL mycket tydligare direkt efter skrapningen, vet inte om det bara varit en slump eller om det är vanligt och nu är samma för dig?
Jag blödde också efter sex även om jag slutat blöda annars eftrt skrapningen. Var och kollade upp det så det inte var några rester kvar, men läkaren såg ingenting utan sa att det nog berodde på att allt var lite känsligare därinne. Hon tyckte vi kunde sexa på som vanligt utan restriktioner.
Ledsen för förvirrat inlägg, jag feber och allt är lite rörigt

Ja men va "skönt" att höra att du har typ varit samma sits, då vet jag ialla fall att blödningen är ofarlig..
Ska ju annars till läkaren för utredning på fredag och då lär jag ju få mer information..
Jag ska försöka få predisonol utskrivet, trombyl och pregostron eller vad det heter men vi får se hur det går, jag blir så mesig när jag väll kommer in på besöket även om jag är skit tuff innan men jag har en lapp jag ska ta med mig som pepp.. haha
Jo han sa ju det att i värsta fall kan äggblåsorna återbildas och att ägglossningen uteblir osv samt mens.. hur vet du att du inte hade någon ägglossning den månaden btw?
Kram