• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Tabbs2

Hallåj!

Vilket bök Havsklippan! Typiskt att det alltid ska strula, det kan liksom inte bara gå smidigt ngn gång... Hoppas nästa läkare ni träffar var värd väntan:)

Jag har varit o tagit de första proverna, kromosomtest och progesteron...var där i onsdags först men då hade läkaren inte kryssat i vilka prover som skulle tas (suck) så fick ringa-sitta i telefonkö-vänta på att läkaren ringer upp- o sen åka o ta provet på torsdagen ist...
    Nu väntar jag på mens nästa vecka o måste säga att det för en gångs skull är rätt skönt att slippa vänta på BIM, analysera symptom o hoppas..nu kan jag bara vara o d e rätt avslappnande...

Hoppas d e bra med er alla?

Hoppas ni får en bra helg!

• FruW

Hej! Skickar en snabb hälsning från N.Y. o hoppas att allamår bra! Kram

• Saftmedbulle
    plutten02 skrev 2011-12-04 09:48:52 följande:
    Igår firade jag helgen med att gå in i vecka  12Glad
    Härligt!
  • plutten02

vart kan man hitta mamma tröjor??? Vill inte ha ammningströjor utan sånna som finns på HM men dom säljs bara styckvis.

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-12-04 17:36:23 följande:
    vart kan man hitta mamma tröjor??? Vill inte ha ammningströjor utan sånna som finns på HM men dom säljs bara styckvis.
    jag köpte lite på bonprix... sådär kvalitet. De blev rätt mkt kortare i armarna när man tvättade dem..
    Men har bara sett mammatröjor säljas styckvis tyvärr...

Har du kollat om du kan hitta paket på blocket eller tradera? Ofta i fint skick ju.. man använder dem ju inte så länge...
    Väntar tvillingar! 28+0 idag!
  • Riss85

Hej! Hoppar in här- Hade ett missfall i sep, väntade en mens och sedan körde vi med äl-stickor....Misstänker grav men får svar först om några dagar, BIM -3 idag...

• Saftmedbulle
    Riss85 skrev 2011-12-06 18:31:49 följande:
    Hej! Hoppar in här- Hade ett missfall i sep, väntade en mens och sedan körde vi med äl-stickor....Misstänker grav men får svar först om några dagar, BIM -3 idag...
    Välkommen! Hoppas du plussar!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3