• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Tabbs2

Men hjälp va kul saftobulle!!:) Jag kände det på mig:) Är inte alls avis o hoppas nu att den däringa tomten inte glömmer mig!!! Fortsätter hålla tummar att det ska gå bra!

Värsta plusvågen nu! Hoppas det kan hålla i sig ett par veckor till:)

Idag ska vi på återbesök hos läkaren o få reda på alla provsvar i utredningen...kan ju lugnt säga att min fantasi har hållt mig vaken i natt med en massa olika konstiga scenarior....

• MCT79
    Tabbs2 skrev 2011-12-19 09:15:05 följande:
    Men hjälp va kul saftobulle!!:) Jag kände det på mig:) Är inte alls avis o hoppas nu att den däringa tomten inte glömmer mig!!! Fortsätter hålla tummar att det ska gå bra!

Idag ska vi på återbesök hos läkaren o få reda på alla provsvar i utredningen...kan ju lugnt säga att min fantasi har hållt mig vaken i natt med en massa olika konstiga scenarior....
    Hoppas ni får bra besked idag Tabbs!
    Väntar tvillingar! 29+6 idag!
  • Together90

Asså min dumma läkare skulle hört av sig för 2 veckor sedan, har inte hört ett ljud från henne :(

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • SoMa72
    Saftmedbulle skrev 2011-12-18 19:43:48 följande:
    Hej tjejer!
    Tack för alla tummar! Idag kom plusset... Nu gäller det bara att det håller i sig... (hjälp!)
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} Håller tummarna stenhårt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Tabbs2 skrev 2011-12-19 09:15:05 följande:

Håller tummarna för bra besked, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-12-19 10:13:10 följande:
    Asså min dumma läkare skulle hört av sig för 2 veckor sedan, har inte hört ett ljud från henne :(
    Dålig stil!! Men har du försökt att få tag på henne själv nu?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-12-19 10:13:10 följande:
    Ring henne!
    Väntar tvillingar! 29+6 idag!
  • Tabbs2

Puh mötet gick bra med läkaren, va så nervös innan så jag darrade:)

Naturligtvis hade inte alla provsvar kommit (kromosomtesten saknas fast vi tog dem för fyra veckor sen...) hon skulle ringa när de kom så d va ju bra...
    i övrigt såg det mesta bra ut, det enda va att jag hade låga d-vitamin värden...detta tror de numera kan påverka missfall o så...så nu har jag fått recept på d-vitamin...fick även på progesteron som jag ska ta från plus o sen ska jag få VUL i typ v7 o när de ser en graviditet ska jag få innohepsprutor tom typ v 30 ngnting...

Så på det hela taget känns d mycket bra!!

Nu ska vi bara få till ett plus oxå!:)

Slut på egoinlägg..

• Saftmedbulle
    Javisst skrev 2011-12-18 20:04:28 följande:
    Åh! Tummar och tår hålls här borta! Har du någon hjälp med medicinering nu?
    Japp! Har fått Trombyl...
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-18 20:14:11 följande:
    Åh vad glad jag blir saft och bulle! Då gjorde tomten sitt jobb då! ;)

Säger som dom andra, har du (vet inte om du behöver) någon hjälp?

Håller tummarna stenhårt!!!

Här är jag så neg inställd att jag testade med ett äl-test, blev jättestarkt streck men nu vågar jag inte lita på testet o stör mig på att jag tog ett... Så nu vill jag köpa MASSOR med digitala gravtest, vilket ju inte heller är en bra ide....

Suck, lika bra att ge sig o öva på tålamodet, men det är LÅNGT till den 30 ju!

Dessutom har jag spenderat hela dagen med en 2,5 v liten grabb, spär på längtan!

Kram från mig
    Hmm, nja... inte har jag varit otrogen med Tomten inte ;) Men... morgongymnastiken gav resultat så att säga... Håller tumme för dig!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3