• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-19 09:15:05 följande:
    Men hjälp va kul saftobulle!!:) Jag kände det på mig:) Är inte alls avis o hoppas nu att den däringa tomten inte glömmer mig!!! Fortsätter hålla tummar att det ska gå bra!

Värsta plusvågen nu! Hoppas det kan hålla i sig ett par veckor till:)

Idag ska vi på återbesök hos läkaren o få reda på alla provsvar i utredningen...kan ju lugnt säga att min fantasi har hållt mig vaken i natt med en massa olika konstiga scenarior....
    Japp, jag ska hålla tummarna för att Tomten skvätter lite på dig med! Lycka till med läkarbesöket!
  • Saftmedbulle
    Together90 skrev 2011-12-19 10:13:10 följande:
    Asså min dumma läkare skulle hört av sig för 2 veckor sedan, har inte hört ett ljud från henne :(
    Kan inte du ringa?
  • FruW

Hihi :) kanske kan låna ut hunden som tomte, han skvätter både här o där när vi är ute...

• Dag och natt
    Together90 skrev 2011-12-19 10:13:10 följande:
    Asså min dumma läkare skulle hört av sig för 2 veckor sedan, har inte hört ett ljud från henne :(
    Håller med de andra - ring henne! Läkare är hopplösa ibland. 

Grattis saftochbulle!! Glad
    Hoppas att vi andra snart följer dina och mimmis spår!

Jag hade ÄL i helgen, men jag tror inte att det blev nåt. Förra gången tog det ju fem månader för en tveksam graviditet, annars nio månader med en helt säker graviditet.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Jag håller tummarna för fler plus! Nu tömmer vi tråden o hoppar gemensamt över till plustråden :)

• MissT
    FruW skrev 2011-12-19 20:25:07 följande:
    Jag håller tummarna för fler plus! Nu tömmer vi tråden o hoppar gemensamt över till plustråden :)
    Det låter riktigt bra tycker jag
    Hoppas att det snart kommer fler plus i tråden. Håller tummarna för det jag också!

Hur känner du dig Mimmi? Några symptom? Håller tummarna stenhårt för att det ska gå vägen denna gång.
  • FruW

Nej inga symptom, förutom ruskigt dåligt tålamod o humör... Är inte så hoppfull över det här :(

• SoMa72
    FruW skrev 2011-12-20 08:49:04 följande:
    Nej inga symptom, förutom ruskigt dåligt tålamod o humör... Är inte så hoppfull över det här :(

Jodå, det kommer att gå BRA!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3