• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Toppen, vad bra! Jag tar tre progg om dagen o en trombyl. Vet inte hur länge jag får dom, än så länge har jag bara till på fredag...

Tänk på att det inte verkar va många apotek som har dom inne, men de kan beställa hem.. Du kanske kan ringa o fråga så slipper du jaga runt som jag gjorde...

• SoMa72

Vilken härlig ökning, Havsklippan!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt

Jag håller med SoMa Håller mig till onsdag och tar nästa analoga test då och hoppas på att det kanske syns skillnad då med! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Together90

Hoppas jag också får följa med på graviditetståget :( Inväntar BIM om 1 vecka
    kram

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Saftmedbulle
    Together90 skrev 2011-12-27 15:17:14 följande:

kram

Vi håller tummarna för dig!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-12-27 15:17:14 följande:

kram

Håller och hoppas stenhårt!
    Väntar tvillingar! 31+0 idag!
  • Tabbs2

Men vilken härlig läsning man kommer tillbaks till Havsklippan:)!
    Tomten verkar onekligen varit ganska givmild i år:)

Håller tummarna att det går vägen nu, stegringen ser ju fantastiskt bra ut!

Jag har verkligen försökt att inte hoppas men det är inte lätt när kroppen motarbetar en...på ÄL+ 8 fick jag så vansinigt ömma bröst, kändes som de brann nästan när jag tog av bh:n på kvällen..de är fortfarandelite ömma o jag har mensvärk/molvärk av o till, känner mig lite darrig o är törstig som attan...låter  lovande eller hur? tyckte jag oxå så jag tog ett test imorses på ÄL+12...ingenting! inte ens en skugga:( jädra kropp att luras:(    

Nu får det sjunka in lite att tomten troligtvis glömde mig:(    

• Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-28 14:16:21 följande:
    Men vilken härlig läsning man kommer tillbaks till Havsklippan:)!
    Tomten verkar onekligen varit ganska givmild i år:)

Håller tummarna att det går vägen nu, stegringen ser ju fantastiskt bra ut!

Jag har verkligen försökt att inte hoppas men det är inte lätt när kroppen motarbetar en...på ÄL+ 8 fick jag så vansinigt ömma bröst, kändes som de brann nästan när jag tog av bh:n på kvällen..de är fortfarandelite ömma o jag har mensvärk/molvärk av o till, känner mig lite darrig o är törstig som attan...låter  lovande eller hur? tyckte jag oxå så jag tog ett test imorses på ÄL+12...ingenting! inte ens en skugga:( jädra kropp att luras:(    

Nu får det sjunka in lite att tomten troligtvis glömde mig:(    
    Fast... helt säker kan du inte vara än... ;) Jag ska prata lite med tomten åt dig... Pepp!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3