• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

God Jul på er! Tomte 

Även jag önskar er det ni mest av allt vill ha i julklapp!  {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

*****GOD JUL*****

Jag hoppas ni får en bra dag och att tomten kommer med många plus!

Kram

• Dag och natt

*************God jul till er alla!!**************

Fick tag på tester i går kväll, så jag bjuder på en bild från i morse. Visst är det inte bara jag som ser det lodräta strecket? Läkaren sa att jag skulle maila om jag blev gravid, skulle ni ha väntat tills det blir starkare eller? 

En underbar julklapp om den bara vill utvecklas rätt nu! Kram!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Together90
    Dag och natt skrev 2011-12-24 10:06:58 följande:
    *************God jul till er alla!!**************

Fick tag på tester i går kväll, så jag bjuder på en bild från i morse. Visst är det inte bara jag som ser det lodräta strecket? Läkaren sa att jag skulle maila om jag blev gravid, skulle ni ha väntat tills det blir starkare eller? 

En underbar julklapp om den bara vill utvecklas rätt nu! Kram!

:( jag ser ingenting men det kan ju vara vinkeln på bilden..kan du inte ta en rakt framifrån?

Kram
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • FruW

Jag ser havsklippan! Åh vad underbart! Nu håller vi tummarna :)

• Dag och natt

Det var svårare att se rakt uppifrån, jag tyckte det var lättare från sidan att få med strecket. 

Hoppas verkligen att det blir starkare inom några dagar. Måste köpa fler tester.
  • Dag och natt

I natt tog jag ett till test - mycket starkare nu! 

Men jag bara väntar på nästa missfall/x. Usch vad tråkigt att man inte vågar glädjas fullt ut över denna fina julklapp. Bara oro och en känsla av att inte riktigt kunna ta det till sig. Rynkar på näsan
  • FruW

Jaaaaa! Härligt havsklippan! Tänkte precis skriva o fråga sig hur det har gått o så ser jag detta

När har du bim?

Förstår precis hur du menar. Jag går med på att jag har hcg i mitt urin, men gravid? Nej det tror jag inte på... Känns långt till fredag!

Stor kram på dig

• Dag och natt

Mimmi svårt att säga, har bara haft en riktig mens efter x:et och som det varit förut har jag haft ganska kort lutealfas, mellan 9-12 dagar. Nio dagar var igår.
    Har precis fått mail från läkaren om att han är ledig idag men att han skriver recept i morgon så jag kan hämta ut i morgon em! Visst tar du proggar nu? Eller gjorde? Hur länge tar man dom?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3