Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MissT skrev 2011-04-14 19:24:17 följande:
    Ja visst kan det vara så och det kan ju också vara så att man inte har ÄL så ofta och då är det skönt att börja kolla med ÄL test för att se om och när det blir något utslag.

Bra beställning! Jag hakar på den beställningen
    Lycka till nästa månad....håller tummarna för oss jag också!
    Jag vill ha ÄL nu! :) Eller ännu hellre BIM och ett plus ;)
    Hoppas inte ÄL krånglar, vill ha varje månad!
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-14 11:42:05 följande:
    Men dumma mens! Man kan väl börja kolla äl från dag 10, sen kan det visserligen dröja innan man får utslag, men bättre att börja tidigt än att riskera att missa den. 

Kram 
    Ska göra det! Precis.. har ju haft svårt innan, kanske har mysko ÄL!
    Kram
  • LisaVäntar
    BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    26-27 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    LisaVäntar
  • LisaVäntar
    FruW skrev 2011-04-15 07:18:46 följande:
    Bim i dag verkar det som, tog ett nytt test, snövitt det med.. Så maj här kommer jag!!

Håller tummarna för er andra, några plus u tråden vill vi ja i april!!
    :(
  • LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-04-15 10:47:34 följande:
    Mimmi ingen mens då finns det hopp, 60% plussar Bim+ så slappna av för vi har ju förbjudit tanten att komma på besök detta året ut
    Tycker tant är alldeles för snäll, kärring röd istället? Häxan röd? Bitchen? Grrrrr...!
  • LisaVäntar

Sitter o kollar utbildningar, hjälp! (haha, ingen aning om vad som hände med texten!) Landskapsingenjör eller mäklare? Är förresten nu sjuksköterska och galet trött på det, har funderat på bm också, men det startar inte förren till våren här.. Erfarenheter?

• LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-04-15 18:59:28 följande:
    Jag är också syrra och mer än lovligt trött på det... men vad gör man? Hur gammal är du`?
    Är du? Var jobbar du? Jag är bara 26 så kan väl unna mig att plugga lite till.. snubblade in på ssk av en slump och kom på ganska snart att det kanske inte var min kopp te ;) Byta inriktning tillsammans? ^^
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-15 18:54:41 följande:
    Hade symptom ja, inte lika ont i magen längre, fast brösten känns fortf... Ja, vi är där igen o nej, jag har inte smygtestat, men kanske på söndag? jag är arg/ledsen o tycker att livet suger Sen börjar pollenallergin bli ganska jobbig, gaah. Och så är vi kökslösa sen nio veckor, massa strul. Annars är livet fint!

Kram på er, gulletussar!
    Haha, då får jag plugga fort som fasen, för alla ska ju bli gravida nu!!
    Usch, lider du redan av pollenallergi? brukar också ha förskräcklig allergi (får sova med tussar i näsan för annars bli kudden blöt, blö!) men har inte börjat än!
  • LisaVäntar
    FruW skrev 2011-04-15 19:01:38 följande:
    SoMa stor kram till dig vännen! Ett litet tips- i dag får allt kännas pissigt, i morgon är en ny dag, solig härlig lördag o då kommer du va glad igen!! :)

Lisa, landskapsingenjör tycker jag låter spännande!! Kan nog va hyfsad lön oxå om du tycker det är viktigt. Mäklare tycker jag verkar trist, men kan nog bero på att jag har trista erfarenheter av dom..
    Tyvärr verkar inte lönen så bra, tjänar bra mycket mer nu, men det kan det ju vara värt.. fast kruxet är att det är för många som utbildar sig till det så efterfrågan är låg, men det kan det ju också vara värt!
  • LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-04-15 19:09:49 följande:
    Hej tjejer! kram till alla som deppar! Men man måste ha pissedagar för att uppskatta bra dagar... har nån klok själ sagt. Personligen hade jag nog föredragit bara uppåtdagar...

Lite depp här med.. vet inte varför.. värsta älflytningarna nu... påminns nog bara om att kampen inte är över än...på länge. Orkar inte riktigt känner jag... kanske för att själen behöver mer tid?

Jag är sååå kluven.. pendlar ju mellan att försöka direkt och lyda råden att vänta en mens.... what to do`?

I morgon blir det trädgårdsjobb iaf... har massor att fixa med.. bra distraktion.
    Trädgården räddade mig från att bli galen efter vårt sena "missfall" (usch vad det tar emot att kalla honom det..) Jobba sorgen ur kroppen och kom tillbaka solbränd och bestämd att lyckas!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3