• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    FruW skrev 2010-09-14 20:51:49 följande:
    MCT - härligt att höra!! om du är som jag så kommer det fullt utslag på äl-testen inom ett par dar, så på´t bara Flört

Sugar - vännen, läste precis om dig i plus-tråden, o jag hoppas hoppas att det inte är någon fara med dig!! Usch vad jobbigt att va utomlands när man börjar blöda! Men jag TROR inte att det är ngn fara, ni är ju många i tråden som har haft bruna flytningar o t o m blödit och det gått bra ändå! Mina tankar är hos dig!! Stor stor kram Hjärta

Vet inte om jag gjort ngt dumt, men nu är den köpt iaf så då kan man ju lika gärna läsa den.. Skulle köpa lite fler gravtester på testlagret, de säljer även en bok som heter "älskling vi blir inte med barn" - hade rea på den så jag beställde den med.. dumt kanske...?! Kanske blir mer negativt inställd till det här, tanken var att jag ska få lite hopp och att jag ska inse att det finns ett liv även om man inte kan få barn... Vi får väl se..
    Klart ni kommer få barn mimmi! Det är bara en tidsfråga tills ni har er bebis!

Ja det känns faktiskt för jävligt just nu, jag vill bara hem och jag är så himla ledsen. När jag fick det förra missfallet började jag blöda dag 7+0. Nu börjar jag blöda 7+2. Skrämmande likt.
    Fattar inte hur jag ska orka med ett missfall till. Jag är så väldigt, väldigt ledsen.
  • FruW

Sugar - vännen, du har klarat ett mf, OM du skulle behöva gå igenom ett till så klarar du det med, det gör man... Men jag hoppas verkligen att du inte ska behöva få den erfarenheten!! Försöka att vila, kan du prata med din sambo? Be din vän vara med dig, är inte så kul att va själv... Om det värsta skulle hända kan du inte göra ngt åt det ändå, det som händer händer... Vila, samla kraft, kanske blir det inget mer blod! Hur länge ska du va i NYC? Jag hoppas du kan njuta lite av din resa ändå!

Fick precis ett sms av en nära vän, deras lilla grabb föddes idag! Deras första barn, inte helt självklar han heller, precis som många av våra bebisar här är... Sååå glad för deras skull, tårarna rann på kinderna när jag fick se honom (MMS) - helt perfekt!

Vi kommer också få såna där fina söta små saker!! Tack sugar för att du tror på mig!!

• marytose

Sugar... förstår att du känner som du gör. För jäkligt, Men tänk på att det kommer en dag när fröet växer hela vägen fram! Det kommer bli så! Ge inte upp!

• Muffe80

Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner nedför mina kinder, dels lider jag med sugarrush och sen så fick jag troligen missfall i morse FY FAN så orättvist, jag orkar inte mer.

Sambon är jätteledsen och jag orkar knappt inte skriva här

när jag vaknae i morse kände jag hur ngt rann, sprang till toan och då var det massor med RÖTT blod på hela benen, i toan och på golven Vilken jävla syn......

Är sååååå ledsen, vad gör man??

FAN FAN FAn...

• marytose

Stackars Muffe - läser och blir så ledsen. Vet hur ont det gör.  I själ och hjärta och kropp. Tänker på dig idag !

• MCT79
    FruW skrev 2010-09-14 20:51:49 följande:
    MCT - härligt att höra!! om du är som jag så kommer det fullt utslag på äl-testen inom ett par dar, så på´t bara Flört

Sugar - vännen, läste precis om dig i plus-tråden, o jag hoppas hoppas att det inte är någon fara med dig!! Usch vad jobbigt att va utomlands när man börjar blöda! Men jag TROR inte att det är ngn fara, ni är ju många i tråden som har haft bruna flytningar o t o m blödit och det gått bra ändå! Mina tankar är hos dig!! Stor stor kram Hjärta

Vet inte om jag gjort ngt dumt, men nu är den köpt iaf så då kan man ju lika gärna läsa den.. Skulle köpa lite fler gravtester på testlagret, de säljer även en bok som heter "älskling vi blir inte med barn" - hade rea på den så jag beställde den med.. dumt kanske...?! Kanske blir mer negativt inställd till det här, tanken var att jag ska få lite hopp och att jag ska inse att det finns ett liv även om man inte kan få barn... Vi får väl se..
    Jag fick med den boken på köpet för några månader sen, de hade nått erbjudande.
    Den var faktiskt bra.... mycket bra tyckte jag...
  • MCT79

Men vad är det jag ramlar in här och läser?! vad är det som händer!!

Sugarrush! KRAAAM!!  Muffe80, kraaaam till dig med!

Det gör så ont i hjärtat på mig att läsa, håller alla mina tummar och tår att det är ofarliga korkade dumma blödningar som bara vill skrämmas och inga misssfall!!!

• Muffe80

Det är missfall denna gång, känner mg inte gravid alls. Magen är inte svullen längre, inget illamående, inga ömma bröst- inget!! Det är kört.
    Har väl haft en misstanke om det redan från dag 3 efter plusset när jag blödde, samma som förra gången, alltså är det ett dåligt tecken vet jag till nästa gång.

Fan, så nere jag är!

• Pancakes

Neeeeej, vad ledsen jag blir! Muffe och Sugar, jag får tårar i ögonen för er skull nu!!!! Fan fan, varför ska detta hända! Ska du åka in Muffe?

• Muffe80

Åker nog in ikväll för att få det bekräftat, ska ringa BM först och kolla vad de säger.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3