Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack :) o vad skönt att du äntligen får vänta på BIM!
Tack :) o vad skönt att du äntligen får vänta på BIM!
Grattis!!! Antingen är det minst två eller sp blir det en enorm bebis.. Som somas! :)
Haha, snarare 6200 gr! :p
Nu tar vi en paus från verkstaden, varken jag eller förhållandet mår bra av all press och stress. Har bestämt att vänta till efter nyår. Håller tummarna för er alla här, kommer att sakna er!!! Kramar!!
Klart jag kommer tillbaka och då hoppas jag att ingen är kvar här!! :)
Spännande Mimmi!
Kan någon det här med progesterall? Jag har haft symtom innan på att jag har haft lågt prog, spottings långt innan mens, mindre mens osv... Plussade häromdagen, tror ni det är bra att smörja med progesterall och kanske minska risken för missfall?
Tusen tack :) hoppas att den kommer med posten idag då! :) hur länge ska man smörja då, v12?!
Det var faktiskt det jag beställde den till, för att få rätt på mina spottings ;) vill ha den nu!
I vilka veckor har du fått missfall Mimmi? Vad tror de att det beror på?
Usch, fan så jobbigt! Men det jag läste stämmer säkert, så nu blir det inga fler missfall när ni börjar med ivf!! :)
I min bipacksedel står att man ska smörja till v 12, men kan fortsätta till en vecka innan bf.. Tror kanske jag kommer fortsätta ändå, läste att ny forskning visat att det finns en möjlighet att det kan förhindra prematur födsel..