Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åh vad tråkigt together!! :( *kramar*

Har fått spottings också så tror det är kört för denna gången.. Dock aaaaaaaanade man ett svagt, svagt streck igår, men inget idag. Visst borde progesteronsalva hjälpa om det släpper så sjukt tidigt??

• LisaVäntar

Välkommen tyvärr fröken kaos!!

Usch, vilken vecka pandora :(

Själv ligger jag hemma i överjävliga menssmärtor, härligt att inte ens kunna jobba :(

• LisaVäntar

Ja, med besked!! Nä :( min dumma doktor vill inte ge mig något annat än panodil så länge jag vill bli gravid :-/

• LisaVäntar

Ja, det tyckte jag också.. Men förra grav började ju med "mens", så kanske därför?? Ska testa det, imorgon när vårt kassa apotek har öppet igen :-/

• LisaVäntar

Synd att det försvann.. Antar att jag är lida? får nog göra det, känns som om de blir värre o värre!! Inte kul eller billigt att inte kunna jobba :(

• LisaVäntar

Ja, det är jag!!!

Men usch, stackars oss :( jag brukar inte behöva vara hemma, men jag har å andra sidan nog inte jobbat någon mensstart sen Viggo kom.. Har ju varit sjukskriven så mycket. Det har blivit vansinnigt mycket värre sen dess! Ska be om panacod om det funkar, någon dr måste det väl finnas som vill skriva ut till mig!

• LisaVäntar

Snodde en värmedyna när jag låg inne som funkar jättebra (men det förutsätter ju att man är stilla..:)) ska be min vc-läkare om något för smärtan, sen får jag väl testa mig fram till vad som funkar för mig. Ja, har läst om de där tabletterna men inte testat än :) verkar vara ganska rejält intolerant, fick riktigt ont och blev ruskigt dålig i magen av bara två skivor ost :( så någon chokladkaka vågar jag inte, men fick iaf en försiktig magmassage och middag :D

• LisaVäntar

Någon som vill lägga till mig på listan? 13 oktober får vi veta om försök nr 8 tagit sig.. Guuuuud vad jag är less på att vänta!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3