• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LillaMy3

Jodå tror strecket var starkare idag.  Men får inte in dem här... Skall lägga bild i mitt galleri! Hoppas det går bättre.

• LillaMy3

Nu så Den var visst lite för stor först... Det översta testet är från onsdag kväll, och det nedersta är från idag på morgonen. Det är ju starkare tycker jag, men också gulare!?!? Hoppas det är ännu starkare på söndag och att det inte bara är för att det är morgonurin. Borde vara äl +10 (eller kanske 9) på det översta och äl +12 (eller kanske 11) på det nedersta.
  • LillaMy3
    Pancakes skrev 2010-10-29 10:54:20 följande:
    Grattis LillaMy, solklart ju Flört
    Lite (eller snarare mycket) nervös dock.... Och hungrig Det är ju bra i vart fall.
  • Pancakes
    LillaMy3 skrev 2010-10-29 11:01:13 följande:
    Lite (eller snarare mycket) nervös dock.... Och hungrig Det är ju bra i vart fall.
    Har du provat några andra test då för att jämföra? Ta en CB digital kanske för den tolkar ju åt dig?
  • LillaMy3
    Pancakes skrev 2010-10-29 11:03:52 följande:
    Har du provat några andra test då för att jämföra? Ta en CB digital kanske för den tolkar ju åt dig?
    Tänkte jag håller mig till en sorts test till att börja med så jag kan jämföra dem med varandre. Har ett vanligt cb liggande, men har fått intrycket att de ofta ger lite svagare plus än vissa av dessa stickor. Så för att inte göra mig orolig i onödan så tänkte jag att jag väntar med ett sånt. Digitalt får jag se om jag tar senare....
  • Pilgrimmen

Grattis lillamy! =) Åh va roligt med fler plus

Hur går det för alla?
    MCT7? Sugar? Mimmi80?

Här flyter dagarna på och jag har märkt att det inte är lika roligt i gravidtrådarna som det är i planerartrådarna, därför håller jag mig kvar här, hihi!!

Idag är det 5+2 här och seeegt går det =) På måndag är det första mötet med BM =)

Och idag ska vi åka till växjö och hälsa på familjen Så då blir det till att berätta den lilla hemligheten. För ursäkter som "antibiotika" "jag kör" "känner inte för det" eller andra ursäkter kommer aldrig funka. Haha. Så ikväll när vi kommer fram har sonen på sig en tröja där det står "jag ska bli storebror"

• Pancakes

LillaMy, jag tycker dina streck är tydliga så du behöver nog inte testa så mycket mer. Men det är svårt att låta bli... Grattis igen!

Pilgrimmen, kul att höra från dig! Ja, tiden segar sig fram i början.. Kul att ni ska berätta för familjen! Vi ska också göra det i helgen.

Sugarrush, hur är det med dig?

• MCT79

GRATTIS LillaMY!!!  Solklart ju!! Vad roligt!!

Pilgrimmen vad roligt det låter att berätta på det sättet... jag vet inte hur jags kulle göra själv... det visar sig. =)

Här går det trögt... igår hade jag lika utslag på äl.testet igen som jag hade när vi var i paris alltså för typ 9 dagar sen.. starkt men inte lika...tror jag, ska se om jag kan lägga in en bild här så får ni tolka åt mig!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3