Pilgrimmen skrev 2010-10-29 13:00:35 följande:
Grattis lillamy! =) Åh va roligt med fler plus
Hur går det för alla?
MCT7? Sugar? Mimmi80?
Här flyter dagarna på och jag har märkt att det inte är lika roligt i gravidtrådarna som det är i planerartrådarna, därför håller jag mig kvar här, hihi!!
Idag är det 5+2 här och seeegt går det =) På måndag är det första mötet med BM =)
Och idag ska vi åka till växjö och hälsa på familjen
Så då blir det till att berätta den lilla hemligheten. För ursäkter som "antibiotika" "jag kör" "känner inte för det" eller andra ursäkter kommer aldrig funka. Haha. Så ikväll när vi kommer fram har sonen på sig en tröja där det står "jag ska bli storebror" 
Skall till min familj om två veckor... tror inte ovanstående ursäkter går hem där heller, men vet inte om jag vågar säga något. Sambon är mycket bättre på att hålla tyst och inte säga något. Jag vill bara ropa ut till hela världen med en gång.
Tur att ni finns här så man kan "ropa" lite anonymt.
Jag borde kanske vänta till BIM med att smyga mig över till gravtråden... Eller inte. Mina streck är ju ganska bra, men det var de i maj när det blev mf också... Inte för att det har ett sammanhang, men att de är fina nu verkar ju inte utgöra en säkerhet heller.
Usch så jag grublar. Blir nog bra att åka till jobbet snart
Mct79. Kanske du bara hade en kort stegring så du missade den med stickorna? Kändes det äl-igt för övrigt? Kroppen kan ju försöka få äl flera gånger i en cykel. Så det kanske bara var en "testkörning" först?? Svårt att veta.... Hoppas det visar sig snart så du vet var du är i cykeln.