• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pilgrimmen
    FruW skrev 2010-10-21 20:11:48 följande:

Pilgrimen - wow vilket fint plus! Kul att se att man kan få så starka utslag på testlagrets test! Tror inte jag har fått det ngn gång.. Grattis vännen  - o du är så klart alltid välkommen att tjöta här med!

Hihi åh tack gulle dig Kommer aldrig lämna er alla trådens underbara tjejjer

Haha jasså, har du inte sett det? Fasiken, och jag som går och grubblar på varför det inte blir lika starkt som kontrollstrecket, haha men det kanske det inte kan bli Eller så ökar mitt hcg sakta men säkert
  • Pancakes

Härligt starkt plus pilgrimmen!

Sugarrush, så himla trist! Ska du kolla med läkaren ändå om det är ett tidigt missfall eller om det är gammalt hcg? Tänker på statistiken liksom... Stor kram till dig! Tycker du är jättestark tjejen!

Jag har precis kommit hem från första UL och allt ser bra ut och är helt obeskrivligt lättad. Var verkligen beredd på det värsta. Det känns helt overkligt! Kram till er fina tjejer för ert stöd!

• MelikaH

Tjejer, jag fick min mens idag :)
    Jag är glad att det inte tog tid, antar att jag nu kan försöka vid ÄL :) 

• sugarrush

Nja, jag har gett upp den här månaden. Och sambon är jättetrött på mig som bara pratar om graviditeter, hade ett stort bråk om det igår kväll.... Så för att rädda förhållandet måste jag sluta älta det nu... Kanske är bra för alla inblandade.

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-22 14:46:14 följande:
    Nja, jag har gett upp den här månaden. Och sambon är jättetrött på mig som bara pratar om graviditeter, hade ett stort bråk om det igår kväll.... Så för att rädda förhållandet måste jag sluta älta det nu... Kanske är bra för alla inblandade.
    Nej men varför ger du upp oss. Vi finns ju här för att tjöta och trösta..Inte lämna oss nu sugar!
    Har du testat något mer idag?
  • Muffe80

Sugar, var kvar här inne och skriv av dig, så behöver du ju inte ta allt med sambon, eller hur?

tänker på dig!

• sugarrush

Tack söta tjejer.
    Jag tror jag har börjat få mens idag faktiskt, men det verkar som om jag hade lite kvar från missfallet eftersom det kommit ut små små klumpar, precis som i slutet av blödningen.
    Känns helt okej, jag är trots allt glad att kroppen tar hand om det sista och signalerar att allt är som det ska. Nu börjar en spännande månad, med ÄL förhoppningsvis, och chans att bli gravid igen.

Jag tror knappt att jag ens hade ÄL alls nu faktiskt, med tanke på hur mkt hormon jag haft kvar i kroppen.... Men det känns som sagt helt okej.

Jag kommer finnas kvar i tråden, även om jag inte kommer spamma den 20 ggr om dagen längre.. just nu iaf..

Pancakes, GRATTIS till lyckat ultraljud!

• Pilgrimmen

Pancakes: Gud va härligt för dig! Vill också ju

Sugar: Men shit va trist, va ledsen jag blir men ändå glad för din positiva inställning. Jag tror och känner på mig att det kommer ta sig och bli en bebis på nästa ägglossning!

Hmm, fy såå trist det är att gå upp tidigt på en lördag morgon. Även om sonen är uppe så kan man ändå ligga kvar i sängen men inte idag. För idag är det högskoleprovsdags. Kommer iof inte gå så bra för jag känner mig inte ett dugg motiverad :) Men men, haha. Och för att uppmuntra mig själv såhär på morgonkvisten tog jag mitt allra allra sista test för denhär graviditeten! =)

Ha en fin dag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3